Необхідна інформація з держреєстрів? Запрошуємо до Центру «Віза»!
Створено: 2021-02-04 16:20:51Оновлено: 2021-02-04 16:26:54
Дізнатися, яке майно зареєстровано або хто є власником будинку чи квартири, отримати відомості про фізичну особу-підприємця або юридичну особу, необхідну інформацію про земельну ділянку – як це зробити? Роз’яснює Ваш Центр «Віза».
Серед «асортименту» послуг (428 видів), які надаються через Центр «Віза» найзатребуваніші послуги серед замовників – ТОП-3: надання відомостей з державних реєстрів, а саме:
- отримання інформаційної довідки з реєстру нерухомості;
- видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- надання витягу з Державного земельного кадастру.
Існує 2 способи це зробити:
- офлайн шляхом звернення до Центру «Віза» та його територіальних підрозділів за отриманням відомостей у паперовому вигляді ;
- онлайн за допомогою е-сервісів для отримання відомостей в електронному вигляді.
Що для цього потрібно?
Особа, яка бажає отримати інформацію з державних реєстрів у паперовій формі пред’являє:
- документ, що посвідчує особу відповідно до закону;
- документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою);
- сплачує адміністративний збір.
За надання інформації з державних реєстрів справляється плата (адміністративний збір), розмір якої визначається виключно законом.
Отримати інформацію з реєстрів другим способом онлайн не виходячи з дому можна за допомогою кваліфікованого електронного підпису, скориставшись наступними е-сервісами:
1) інформацію з Державного реєстру нерухомості - за посиланням
2) відомості з Єдиного державного реєстру про юридичну особу або фізичну-особу підприємця - на сайті Міністерства юстиції
https://usr.minjust.gov.ua/content/home
3) витяг з Державного земельного кадастру - за допомогою сучасних електронних сервісів https://www.kmu.gov.ua/service/vityag-pro-zemelnu-dilyanku або публічної кадастрової карти https://map.land.gov.ua
Інформація з державних реєстрів у паперовій або електронній формі має однакову юридичну силу.
Нагадуємо! З метою уникнення скупченості людей, у період карантину, Центр «Віза» та його територіальні підрозділи здійснюють прийом та видачу готових результатів послуг, виключно за попереднім записом в електронній черзі та з дотриманням протиепідемічних заходів - використання засобів індивідуального захисту, дотримання дистанції.
Зареєструватись в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза» можна скориставшись сторінкою «Електронна черга» - «Попередня реєстрація» вебпорталу Центру «Віза» або мобільним застосунком «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза», безкоштовно завантаживши його в GooglePlay за посиланням https://cutt.ly/ey7BNo5 або за допомогою QR-коду
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
http://viza.kr.gov.ua/
04 лютого 2021