КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520: 2021 - ПІДСУМКИ РОБОТИ
Створено: 2022-01-04 11:43:47Оновлено: 2022-01-04 12:48:13
Контакт-центр 1520 розпочав свою роботу у вересні 2020 року і з того часу став для мешканців міста комунікаційним майданчиком, на якому можна не лише повідомити про свою проблему, надати пропозиції, але отримати роз'яснення з найбільш актуальних запитань. Звернутися у Контакт-центр можна за номерами телефонів 1520 і (056)493-1520, а також засобами електронного зв'язку на портал https://spilkuisia.kr.gov.ua/ або мобільний додаток «Контакт-центр м. Кривий Ріг».
У 2021 році оператори Контакт-центру прийняли понад 57 000 повідомлень, з яких більше ніж, як 35 200 оформлені у вигляді заявок, по інших надані консультації. Криворіжці активно долучаються до нашого сервісу, за рік створено понад 28000 персональних кабінетів, сайт має майже 700 000 переглядів.
Проведено понад 270 онлайн – прийомів керівниками органів місцевого самоврядування та посадовцями виконкому міської ради, що дає можливість у період карантинних обмежень активно комунікувати з мешканцями та вирішувати їх проблемні питання.
ТОПОВІ питання стосовно, яких криворіжці зверталися найчастіше:
- послуги мешканцям будинків – 47,9%;
- зовнішнє освітлення – 7,8%
- охорона здоров'я – 7,6%;
- дороги – 6,2%;
- благоустрій – 6,2%;
- робота в умовах карантину – 4,1%;
- соціальна політика – 3,9%;
- транспорт – 3,1%;
- контейнерні майданчики, вивіз сміття – 2,2%;
- питання підприємницької діяльності – 1,5%;
- подяки – 1,5%
Ми аналізуємо кожен дзвінок та повідомлення, бо за кожним з них стоїть чийсь біль, проблема або пропозиція. Тому для нас важливі результати.
І вони є! Це відремонтовані дороги та тротуари, покрівлі багатоквартирних будинків, виконані омолодження дерев та знесення сухостою, благоустрій контейнерних майданчиків; вчасно надана медична допомога та лікарські препарати та багато-багато інших добрих справ. Про це кажуть й самі мешканці в своїх подяках міському голові, виконавцям заявок. Таких подяк надійшло у 2021 році понад 550!
Дякуємо ВАМ за довіру! Наша команда активно розвивається і надалі працює над вдосконаленням сервісу «Контакт-центр».
04 січня 2022