Соціальні питання в Центрі адміністративних послуг «Віза (Центр Дії)» - підсумки роботи 2021
Створено: 2022-01-04 15:24:11Оновлено: 2022-01-04 16:34:11
(коментує департамент соціальної політики
виконкому Криворізької міської ради )
Ось і минув ще один рік роботи спеціалістів департаменту на віддалених робочих місцях в Центрі адміністративних послуг «Віза (Центр Дії)». За цей рік, який пройшов в умовах складних карантинних обмежень, нам вдалося прийняти та надати адміністративні послуги соціального характеру 7 156 мешканцям нашого міста. Завдяки роботі спеціалістів соціального захисту в приміщенні ЦНАПу (площа Молодіжна, 1, віконця №47 та №48) 2 436 городян оформили часткову компенсацію вартості комунальних послуг («1 000 грн»), 2 682 криворіжця отримали можливість скористатися своїм правом безоплатного проїзду в комунальному транспорті, подавши заяви на отримання «Картки криворіжця. Наші фахівці надали 2 038 компетентних консультацій та роз’яснень з питань соціального забезпечення. Найзатребуванішими з питань були питання призначення пільг та житлової субсидії, пенсійного забезпечення, порядок оформлення усіх видів виплат, допомог та компенсацій, у тому числі тих, що сплачуються коштом міського бюджету.
Підбиваючи підсумки хочемо зазначити, що жодне питання, з яким зверталися містяни не залишилося без уваги, а це понад 7 000 задоволених клієнтів. Ми працюємо для мешканців міста та завжди готові прийти на допомогу.
Нагадуємо, що потрапити до нас можливо за попереднім записом. Для зручності відвідувачів попередній запис до електронної черги Центру надання адміністративних послуг «Віза» здійснюється на вебпорталі Центру «Віза» (https://viza.kr.gov.ua) або за допомогою QR-коду
Нагадуємо, що в департаменті соціальної політики продовжує працювати телефон «гарячої» лінії (097-027-26-24).
04 січня 2022