ЗАПРОШУЄМО СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ НА ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПО ЗАМІНІ ВІКОН В МІСЦЯХ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ У 5-ПОВЕРХОВИХ ЖИТЛОВИХ БУДИНКАХ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧЕНІ ПРОГРАМОЮ «ТЕПЛИЙ ДІМ»
Створено: 2022-01-04 15:49:45Оновлено: 2022-01-04 15:51:23
Рішенням виконкому міської ради від 08.12.2021 №661 «Про затвердження Порядку реалізації Програми «Теплий дім» щодо виконання заходів з енергозбереження в багатоквартирних будинках для їх співвласників у м. Кривому Розі на 2012–2026 роки», передбачено виконання заходів по заміні вікон в місцях загального користування у 5-поверхових житлових будинках за рахунок бюджетних коштів.
До участі у виконанні вищезазначених заходів запрошуються суб’єкти господарювання (фізичні та юридичні особи), що перебувають на обліку в Криворізьких державних податкових інспекціях ГУ ДПС у Дніпропетровській області, зареєстрували місце проживання/знаходження на території м. Кривого Рогу, на наступних умовах:
Кваліфікаційні вимоги до виконавців заходів
за напрямом «Теплий під’їзд»
1. Потенційний підрядник заходів за напрямом «Теплий під’їзд» (надалі –Підрядник) повинен надати за власним підписом /або підписом уповноваженої особи завірені печаткою (за наявності) документи:
1.1. Довідку, складену за формою, наведеною нижче, що містить загальні відомості про Підрядника:
1 |
Повне найменування Підрядника: |
|
2 |
Місцезнаходження Підрядника: |
|
3 |
Код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ): |
|
4 |
Назва установчого документу, відповідно до якого Підрядник здійснює діяльність: |
|
5 |
Телефон:_____________ моб.________________ |
|
6 |
Адреса електронної пошти: |
|
7 |
Посада, прізвище, ім’я та по батькові керівників (директора, головного бухгал-тера, головного інженера та/або начальника дільниці, виконроба): |
|
8 |
Дані про основний вид економічної діяльності: |
Форма власності:
Місце та дата реєстрації:
|
9 |
Розрахунковий (і) рахунок (и), код, який використовується для иденти-фікациї банків в Україні: |
Банк (и), який (і) обслуговує (ють) Підрядника: |
10 |
Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Підрядник як суб’єкт підприємницької діяльності: |
|
11 |
Уповноважений представник Підрядника на підписання документів: |
|
12 |
Уповноважений представник Підрядника на підписання договору: |
1.2. Копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців на поточну дату.
1.3. Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додаткову вартість (надалі – ПДВ) або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Підрядник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Підрядник) є платником єдиного податку).
1.4. Копію Статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладання договору на виконання заходів).
1.5. Довідку, складену за нижченаведеною формою, що містить інформацію про наявність у Підрядника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, машин і механізмів, необхідних для виконання заходів:
Назва та тип обладнання та механізмів |
Кількість/Стан |
Власне/орендоване |
Рік |
|
|
|
|
1.6. Довідку у формі згідно з таблицею, у якій зазначається інформація про кожного працівника, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучатися для виконання робіт:
№ п/п |
Посада (робоча професія) |
Досвід роботи за спеціальністю, роки |
№, дата наказу про прийняття на роботу, або трудової угоди (контракту, договору тощо) |
№ та термін дії посвідчення щодо робіт підвищеної небезпеки |
|
|
|
|
|
1.7. Копію аналогічного договору по заміні вікон в житлових будинках, із зазначеними дати, номера Договору, терміну виконання робіт та контактна інформація замовника.
1.8. Цінову пропозицію, у якій Підрядник повинен включити всі витрати, у тому числі прямі, загальновиробничі, вартість матеріалів, інші, прибуток, який він планує одержати при виконанні договору, та всі податки й збори, що сплачуються або мають бути сплачені ним, аналіз цінових пропозицій не менше ніж від п’ятьох виробників віконних блоків.
2. Підрядник повинен гарантувати:
2.1 якість будівельних матеріалів, обладнання та комплектуючих виробів, конструкцій і систем, що застосовуються для виконання робіт і будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти й інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання;
2.2 дотримання при виконанні робіт вимог закону та інших правових актів про охорону навколишнього середовища;
2.3 забезпечення в період виконання робіт необхідних протипожежних заходів, дотримання правил охорони праці, умов санітарно-гігієнічного режиму на об’єкті у відповідності до вимог Закону України «Про охорону праці»;
2.4 забезпечення систематичного, а після завершення – остаточного прибирання об’єкта від будівельного сміття, не допускаючи його накопичення в період виконання будівельно-монтажних послуг.
3. У разі якщо Підрядника визначать виконавцем робіт за напрямом «Теплий під’їзд» (надалі – Виконавець), він під час укладання договору на виконання робіт по встановленню вікон у житлових будинках надає:
3.1 проєкт договору, що підтверджує погодження Виконавця з основними умовами договору;
3.2 копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності у сфері будівництва;
3.3 чинні копії сертифікатів відповідності на блоки віконні (в тому числі на профіль, стеклопакет, фурнітуру та підвіконня) та протоколи випробувань;
3.4 скановану копія договору на утилізацію відходів будівництва та розрахунок вартості захоронення відходів будівництва на полігоні твердих побутових відходів, включений у договірну ціну, за виключенням відходів (зворотних матеріалів металобрухт);
3.5 документ, що підтверджує вартість зворотних матеріалів (металобрухт).
4. Виконавець заходів до укладення договору здійснює попереднє обстеження об’єкта для проведення самостійних замірів вікон та укосів. Виконавець несе відповідальність за достовірність замірів.
5. Виконавець самостійно відповідає за результати виконаних робіт та несе гарантійні зобов’язання протягом гарантійного терміну.
6. Завантажувально–розвантажувальні роботи, транспортування, вивіз сміття здійснюються виконавцем власними силами.
Технічні вимоги до виконання заходів за напрямом «Теплий під’їзд»
1. Віконні блоки мають бути з ПВХ-профілю з двокамерними енергозберігаючими склопакетами 4+10Ar+4+10Ar+4i; білі.
2. Приведений опір теплопередачі світлопрозорих огороджувальних конструкцій має відповідати ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель» п.6.1 умова 4, таблиця 3 рядок 6.
3. Вироби мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-15:2011 «Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні. Загальні технічні вимоги» включно із зміною №1 від 01 липня 2013 року згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства від 12 червня 2013 №239 «Про прийняття Зміни №1 ДСТУ Б В.2.6-15:2011 "Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні. Загальні технічні умови"».
4. При виконанні заходів із заміни вікон слід передбачити виконання ремонту внутрішніх та зовнішніх укосів, а саме: відновлення штукатурного шару і його фарбування, та виконання вимог п. 7.3.26 ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги».
Також з вищезазначеними вимогами можна ознайомитися на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, за посиланням https://kr.gov.ua/ua/st/pg/61221945411208_s/.
Перелік житлових будинків, на які надано необхідний пакет документів, для участі за напрямом «Теплий під’їзд»:
- вул. Свято-Миколаївська, 31,
- вул. Карбишева, 8,
- вул. Генерала Кузнєцова, 10,
- вул. Каспійська, 11,
- вул. Карбишева, 14,
- вул. Доватора, 11,
- пр. Перемоги, 7,
- вул. Сергія Колачевського, 68,
- вул. Олександра Поля, 3,
- вул. Лермонтова, 4,
- вул. Кривбасівська, 58,
- вул. Лермонтова, 13,
- вул. Петра Калнишевського, 17б,
- вул. Володимира Великого, 18,
- вул. Володимира Великого, 15,
- вул. Катеринівська, 18,
-вул. Героїв АТО, 66,
- вул. Таганська, 11,
- вул. Володимира Великого, 19,
- вул. Павла Глазового, 33,
- вул. Павла Глазового, 31,
- вул. Соборності, 61,
- вул. Героїв АТО, 69,
- вул. Салтиківська, 6,
- вул. Ярославська, 14,
- вул. Ярославська, 2,
- вул. Героїв АТО, 72,
- вул. Петра Дорошенка, 4,
- вул. Кропивницького, 58,
- вул. Калантая, 1,
- вул. Армавірська, 21,
- вул. Кропивницького, 44,
- вул. Кропивницького, 67А,
- пр. Гагаріна, 64.
Роз’яснення щодо участі у вищезазначених заходах можна отримати в департаменті розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради за телефоном: 92-15-44; 92-04 -84.
04 січня 2022