2021: КОНТАКТ - ЦЕНТР 1520 ПРАЦЮЄ У ПОВНОМАСШТАБНОМУ РЕГЛАМЕНТІ
Створено: 2021-01-04 16:21:24Оновлено: 2021-01-04 16:24:02
З 1 січня 2021 року Контакт-центр 1520 з тестового регламенту переведено на повномасштабну роботу.
Таке доручення надано міським головою Костянтином Павловим під час робочої наради з операторами та аналітиками.
У новому році криворіжці практично не звертались до Контакт-центру 1520. За 3 доби всього 29 заявок - відпочивали та й на роботу служб міста, практично, не було скарг.
У перший робочий день 4 січня 2021 вже надійшло більше 120 заявок і у тому числі 70%, з них – знову на роботу управителів - некомунальних підприємств. Соціального захисту потребує 10% заявок криворіжців, допомоги медиків – 6%, підвищення якості транспортних послуг біля 3%, тощо.
Усі питання, з якими мешканці міста звертались до Контакт-центру 1520 опрацьовуються в найкоротший термін, бо це прямий обов’язок службовців органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств, установ, заснованих міською радою.
04 січня 2021