Контакт-центр 1520
Створено: 2024-12-03 14:33:54Оновлено: 2024-12-03 14:39:54
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради й надалі проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
На минулому тижні у заплановані дати відбулися 3 онлайн-прийоми.
При спілкуванні з фахівцем мешканців міста найбільше цікавили питання отримання якісних житлово-комунальних послуг: проведення ремонтів на зовнішніх мережах водопостачання, водовідведення та опалення; порядку встановлення автономного опалення; заміни опор електропостачання; обслуговування внутрішньобудинкових мереж багатоквартирних будинків. Також надавалися роз’яснення щодо:
- відновлення зовнішнього освітлення;
- ремонту прибудинкових доріг;
- омолодження зелених насаджень тощо.
Під час онлайн-прийому мешканцями були надані пропозиції щодо введення додаткових зупинок в паспорти маршрутів тролейбусів та автобусів. Крім цього, були питання:
- коригування та дотримання графіків руху громадського транспорту;
- можливості збільшення транспортного складу маршрутних таксі в ранкові та вечірні години тощо.
Мешканці Металургійного району отримали консультації щодо:
- отримання допомоги власниками майна, яке зазнало пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
- асфальтування контейнерних майданчиків;
- законодавчого регулювання створення ОСББ;
- стану захисних споруд цивільного захисту тощо.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 35 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення та сформовано 1 заявку для більш детального вивчення питання.
Ми завжди раді допомогти мешканцям нашої територіальної громади!
03 грудня 2024