Земельний офіс Центру «Віза» - криворіжцям
Створено: 2020-11-03 15:55:12Оновлено: 2020-11-03 15:59:24
Земельний офіс ЦНАПу «Віза» виконкому Криворізької міської ради намагається завжди поповнювати свій блог актуальним та корисним контентом. Ми тримаємо руку на пульсі змін та старанно працюємо, щоб Ви були оперативно поінформовані щодо останніх новацій у земельному законодавстві.
Сьогодні ми проводимо нашу «зустріч» у вигляді брифінгу «Ви запитуєте – ми відповідаємо». Отже, надаємо відповіді на Ваші актуальні запитання.
- Як приватизувати земельну ділянку?
Звернення щодо приватизації земельної ділянки становлять майже половину звернень до адміністраторів Земельного офісу. Дуже часто власники будинків у приватному секторі користуються неоформленими земельними ділянками. Для оформлення права власності на них першим кроком є отримання рішення Криворізької міської ради щодо передачі у власність вказаних земельних ділянок. Для цього потрібно звернутись до Центру «Віза» з відповідною заявою, технічною документацією із землеустрою та витягом з ДЗК, який підтверджує реєстрацію земельної ділянки у Державному земельному кадастрі – тобто земельна ділянка повинна мати кадастровий номер.
- Що робити якщо у земельної ділянки відсутній кадастровий номер?
Присвоєння кадастрового номеру є результатом державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі. Послуга «Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру», яка також входить до переліку послуг, що надаються через Центр адміністративних послуг «Віза» та надається відділом у Криворізькому районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області. Підставою для здійснення державної реєстрації земельної ділянки є власне розроблена на замовлення набувача права технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), якщо мова йде про земельну ділянку, на якій розташований житловий будинок, право власності на який зареєстроване в установленому законом порядку.
Для замовлення документації із землеустрою та електронного документу необхідно звернутися до юридичних або фізичних осіб-підприємців, які виконують роботи із землеустрою в м. Кривий Ріг. З їх переліком та контактними даними можна ознайомитись на вебпорталі Центру «Віза» http://viza.kr.gov.ua.
Крім того, отримання вказаної послуги передбачено онлайн, та здійснюється розробником документації із землеустрою, з яким буде укладено відповідний договір, через портал електронних сервісів Держгеокадастру. В результаті цього, на підтвердження реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі замовник документації із землеустрою отримує витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, що містить всі відомості про відповідну земельну ділянку, зокрема її кадастровий номер. Термін надання цієї послуги насьогодні зменшено з 14 до 7 робочих днів.
- Якого розміру земельну ділянку можна отримати?
Для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара.
- Як зареєструвати право власності?
Отже, останнім кроком у процесі приватизації земельної ділянки є реєстрація права власності на неї у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Для цього заявник може звернутись особисто або через представника, повноваження якого оформлені нотаріально посвідченою довіреністю до Центру «Віза», надавши адміністратору рішення Криворізької міської ради про передачу земельної ділянки у власність та квитанцію про сплату адміністративного збору (на сьогодні це 210 грн.). Адміністратор сформує у відповідному реєстрі заяву, роздрукує її для підпису заявником та передасть суб’єкту надання послуги - управлінню з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради. Термін надання послуги 5 робочих днів. Як результат - замовник послуги отримує витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на підтвердження проведених реєстраційних дій.
Примітка! Під час карантину актуальним є подання документів поштовим відправленням. У цьому випадку звертаємо Вашу увагу! На всі послуги розроблені і затверджені інформаційні та технологічні картки, які оприлюднені на вебпорталі Центру «Віза» в мережі Інтернет. Тому перед відправленням документів, звіряйте їх перелік з інформаційними картками, а також використовуйте бланки заяв встановленої форми для попередження відмов у наданні тої чи іншої адміністративної послуги. Своєрідною підказкою для Вас також буде наша «Дорожня карта», яка розміщена у приміщенні Центру «Віза» та на вебпорталі http://viza.kr.gov.ua в розділі «Послуги земельного офісу».
Сподіваємось, що наша інформація для Вас важлива та корисна.
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: [email protected]
03 листопада 2020