Криворіжцям - у нагоді: ДАЙДЖЕСТ ДІДЖИТАЛ МЕСЕДЖІВ
Створено: 2020-07-31 13:46:41Оновлено: 2020-07-31 13:51:29
Цього тижня Міністерством цифрової трансформації було запущено бета-тестування оновленої версії мобільного застосунку Дія 2.0. Всі, хто раніше брали участь в бета-тестуванні застосунку першої версії, на електронну пошту, вказану при реєстрації, було надіслано інструкції щодо тестування. Головним нововведенням нової версії є ідентифікація особи за штрихкодом. Даний сервіс використовуватиметься для підтвердження особи з метою отримання різних послуг, наприклад, поштових. Співробітник сканує штрихкод, а застосунок Дія 2.0 підтверджує справжність документа, після чого на комп’ютері працівника з’являється відповідне підтвердження. Одним з перших партнерів, який працюватиме з Дією 2.0 стала Нова пошта, тож після офіційного релізу оновленої версії отримувати посилки стане ще простіше. Другою хвилею тестування, яка невдовзі розпочнеться планується протестувати можливість поділитися цифровою копією документа для отримання послуг. На сьогодні Дія 2.0 доступна лише бета-тестерам та після звітів про помилки та проблеми, а також після їх усунення, нас всіх чекає офіційний реліз оновленої версії.
Ще однією важливою подією цього тижня стало прийняття Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про здійснення установами фінансового моніторингу», якою НБУ дозволив небанківським установам ідентифікувати клієнтів за допомогою цифрових документів із застосунку Дія. Відповідно до цієї Постанови, українці зможуть отримувати послуги у страхових компаніях, кредитних спілках, ломбардах, платіжних організаціях, операторів поштового зв’язку, інших установах, які надають послуги з переказу коштів та здійсненню валютних операцій без використання паперових документів, а лише зі смартфоном. Клієнти верифікуватимуться за допомогою цифрової ID-картки чи закордонного паспорту громадянина України через мобільний застосунок Дія.
Ще одним нововведенням, старт якому визначено законопроєктами №3860 та №3861, що зареєстровані у Верховній Раді, є можливість громадянам отримувати офіційні електронні адреси разом з паспортами. Під час оформлення паспорта громадянина України вперше, його обміну або за власним бажанням громадянину буде присвоєна офіційна електронна адреса, яка реєструватиметься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань та в Єдиному державному демографічному реєстрі. Як планується, листи та повідомлення, надіслані на офіційну електронну адресу, вважатимуться такими, що надіслані та офіційно вручені та не потребуватимуть додаткового документального підтвердження їх направлення. Тож, якщо законопроєкти буде підтримано, то незабаром при оформленні у Центрі «Віза» ID-картки буде можливість оформити і офіційну електронну адресу, а поки що ВАШ ЦЕНТР «ВІЗА» запрошує підлітків для оформлення своїх перших офіційних документів - ID-картки, тим паче, що починаючи з наступної середи ми запроваджуємо новий сервіс «Перший паспорт громадянина України без черг!» або СЕРЕДА у ЦНАПі – день ID-картки. Тож, шановні юні криворіжці, ласкаво просимо до «Візи»!
Велика робота цього тижня проводилась і у сфері цифрової освіти. Так, Міністерством цифрової трансформації України підписано меморандум з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, що передбачає створення курсу для студентів про діджитал маркетинг на платформі Дія.Цифрова освіта, що буде доступним з нового навчального року, співпрацю в напрямку вдосконалення цифрової грамотності викладачів, проєкти з розвитку підприємництва для студентів у рамках проєкту Дія.Бізнес, нові проєкти в сфері цифровізації освіти.
Також, в рамках проєкту Дія.Бізнес спільно з Академією ДТЕК запускається серія ефірів «Ефективні управлінці. Серія ефірів від Academy DTEK». Проєктом передбачено безкоштовні 60-хвилинні ефіри на теми лідерства, клієнтоорієнтованості, ведення переговорів. Спікери — лектори Academy DTEK і досвідчені бізнес-тренери. Ефіри можна буде переглянути на Facebook-сторінці Дія.Бізнес. Звертаємо увагу, що для участі необхідно зареєструватися за посиланням https://cutt.ly/8s7wc6d.
Ну і на останок – сьогодні на онлайн-платформі Дія.Бізнес, у рамках проєкту «Безкоштовна Національна онлайн-школа для підприємців», було презентовано новий освітній серіал «Фінансова грамотність для підприємців», який має на меті розвивати навички потенційних та діючих підприємців для управління фінансами під час створення та розвитку власної справи. На цій же платформі можна переглянути і освітній серіал «10 кроків для початку власної справи» і якщо Ви після ознайомлення вирішите зареєструвати свій бізнес, то не забувайте зважати на те, що з 05 серпня по 16 серпня документи на проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань не прийматимуться у зв’язку з впровадженням в промислову експлуатацію оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Користуйтеся сучасними сервісами нового покоління
та чекайте на наступні дайджести від ВАШОЇ DIGITAL «ВІЗИ»
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
31 липня 2020