Кому оформлюємо КЕП у Центрі «Віза» («Центр Дії»)
Кому оформлюємо КЕП у Центрі «Віза» («Центр Дії»)
Оскільки останнім часом ми впевнено рухаємось до цифровізації, кожного дня з'являється все більше сервісів, що пропонують отримати послуги в електронному вигляді, а особливо в умовах сьогодення та у нових реаліях нашого життя.
КЕП – ефективне рішення для тих, хто хоче зручно та безпечно вести свої справи, йти в ногу з новими вимогами часу.
Зручність КЕП вже доведено неодноразово – це дає можливість подавати електронну звітність, обмінюватись первинними документами, економити час. Усі учасники електронного документообігу отримують рівні можливості, незалежно від їх віддаленості один від одного.
Кількість послуг, що можливо отримати online, збільшується з кожним днем, навіть для вступних компаній теж необхідний КЕП.
Увага! Користувачі із 1 червня зможуть і надалі використовувати удосконалені підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах для е-взаємодії фізичних та юридичних осіб на незахищених носіях. Урядом 24 травня внесено зміни до відповідної постанови КМУ: обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії в Україні відтермінували на період дії воєнного стану і протягом 6 місяців з дня його припинення.
Наш відокремлений пункт реєстрації №057 кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг – акредитованого центру сертифікації ключів МВС у Центрі «Віза» працює вже рік. За цей час нашими замовниками стали комунальні підприємства міста, фізичні особи – підприємці, юридичні особи, сімейні лікарі, студенти.
У «Візі» Ви можете отримати КЕП просто, безкоштовно і швидко! Для цього, необхідно звернутись у обраний час, за попереднім записом, з оригіналами документів, що засвідчують особу та підтверджують її ідентифікаційні дані, з підготовленим пакетом документів та захищеним носієм особистого ключа (ЗНОК).
З Україною в серці, з повагою до Вас – Ваша «Віза»!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
31 травня 2022