Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Роз’яснення з актуальних питань «Гарячої» лінії «Візи»

Створено: 2020-03-31 16:54:30Оновлено: 2020-03-31 16:57:06

ШАНОВНІ КРИВОРІЖЦІ!

ЦНАП «Віза» виконкому Криворізької міської ради адаптував дистанційну роботу з заявниками публічних послуг. Враховуючи збільшення «навантаження» на нашу «Гарячу» лінію 0-800-500-459 ми збільшили чисельність адміністраторів-операторів.

З метою активного інформування мешканців щодо найпоширеніших питань на «Гарячу» лінію ми запроваджуємо щоденний бліц відповідей на них.

  • Як отримати вже готовий результат послуг ЦНАПу?

На період карантину закликаємо утриматись від отримання готових результатів – Ваші документи надійно збережені в Центрі «Віза». Але, якщо ж все-таки є нагальна потреба в отриманні результату послуги Вам необхідно зателефонувати на «Гарячу» лінію Центру або надіслати на електронну адресу [email protected] звернення з кодом sms-повідомлення, бажаним способом отримання готового результату дистанційно: Укрпоштою, кур’єрською доставкою Нової пошти та номером телефону для зворотнього зв’язку.

  • Чи можна отримати витяг ДЗК онлайн і як це зробити?

Це одна з найпоширеніших послуг, яку можна отримати не виходячи з дому. Щоб замовити витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, необхідно скористатися Е-сервісами на вебпорталі Центру «Віза», або перейти на Публічну кадастрову карту, обрати потрібну ділянку, заповнити запит та сплатити послугу онлайн. Повідомлення про готовність документу, а згодом і скан витягу (у форматі *pdf) буде надіслано на Вашу електронну пошту.

  • Як одержати дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, габарити якого перевищують норму?

Дозвільні документи на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні можна отримати, направивши поштою до Центру «Віза» пакет необхідних документів з описом вкладення, на адресу 50101, м.Кривий Ріг, пл.Молодіжна, 1 (Центр «Віза»). Більш детальну інформацію щодо переліку документів,  розміру та порядку внесення плати за адміністративну послугу Ви можете знайти на вебпорталі Центру у розділі «Послуги» або перейшовши за посиланням  http://viza.kr.gov.ua/#/infopages//licenzyvanny_perevezen.

  • Дозволи на «розкопки» видає ЦНАП онлайн?

Дозвільні документи на порушення об’єктів благоустрою можна подати через засоби електронного зв’язку. Скан-копії правильно оформлених заяв, схем, інших документів (за необхідності) можна надіслати до Центру «Віза» на електронну адресу [email protected]. Після розгляду заяв, скан-копії дозвільних документів адміністратори ЦНАПу «Віза» надсилають на електронну пошту заявнику.

  • Як зупинити ФОП онлайн?

Для реєстрації припинення підприємницької діяльності можна скористатись сторінкою «Електронні послуги» на вебпорталі Центру, або на порталі державних послуг IGov, або особисто подати заяву про припинення ФОП в електронній формі через персональний кабінет веб-порталу «Онлайн-будинок юстиції» https://online.minjust.gov.ua/. Розгляд документів здійснюється протягом 24 годин після надходження (окрім вихідних та святкових днів). ФОП позбавляється статусу підприємця від дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідного запису. 

  • Як подати документи із земельних питань на сесію міськради?

Документи із земельних питань для розгляду на сесії міськради в умовах карантину надсилаються виключно поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) на адресу 50101, м.Кривий Ріг, пл.Молодіжна, 1 (Центр «Віза»), оскільки до переліку документів входять оригінали документів і заява має бути обов’язково засвідчена «живим» підписом заявника.

Шановні споживачі послуг «Візи»!

У черговий раз нагадуємо, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530-ІХ від 17.03.2020:

«з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення»

 

ЗУПИНИМО COVID-19 РАЗОМ!

 

ЖОДЕН ДОКУМЕНТ НЕ ВАРТИЙ ЗДОРОВ’Я!

 

 

31 березня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради