ПЕРШІ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЗЕМЕЛЬНОГО ОФІСУ «ВІЗИ»:ОЦІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ І СЛУЖБОВЦІВ
Створено: 2018-10-03 11:15:30Оновлено: 2018-10-03 11:20:43
Для забезпечення ефективного процесу управління земельними ресурсами та для зручності надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання, громадянам з питань землекористування 20.09.2018 розпочав роботу Земельний офіс Центру адміністративних послуг «Віза» виконкому Криворізької міської ради.
Метою його створення є:
- удосконалення надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин;
- максимальна прозорість та відкритість в наданні муніципальних адміністративних послуг мешканцям Кривого Рогу;
- забезпечення зручності та доступності для замовників послуг;
- раціональна мінімізація кількості документів і процедурних дій.
Для інформування замовників послуг розміщено Дорожню карту землекористувача для ознайомлення з покроковою інструкцією оформлення земельних відносин з найпоширеніших питань.
З моменту його відкриття (20.09.2018) надано 344 послуги. Переважна більшість з них стосується приватизації землі, оформлення земельних ділянок в оренду та постійне користування – 40% від загальної кількості; майже чверть звернень - процедури Державного земельного кадастру; реєстрації земельних ділянок та інших речових прав у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; 15% замовників звернулось за отриманням витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. До речі, отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у момент звернення з заявою до адміністратора «Земельного офісу» викликає приємне здивування у замовників послуг, адже питання вирішується за один візит до Центру.
Структура звернень замовників послуг Земельного офісу
В складі Земельного офісу працюють 3 адміністратори відділу адміністраторів Центру «Віза», у тому числі 2 з повноваженнями доступу для роботи в автоматизованій системі Державного земельного кадастру, фахівці департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому міської ради, державний кадастровий реєстратор відділу у Криворізькому районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області.
Що кажуть про роботу Земельного офісу замовники послуг? Колобова Лариса Євгенівна звернулась для оформлення приватизації земельної ділянки : «Зручно, що можна отримати і консультацію і одночасно подати до адміністраторів необхідний пакет документів». Позитивні відгуки і від суб’єктів господарювання, які отримують договора оренди та подають їх на реєстрацію.
Серед актуальних питань в роботі Земельного офісу для замовників послуг є питання оформлення приватизації земельних ділянок під незавершеним будівництвом, право на яке зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; уточнення переліку та форми документів по окремим процедурам з причин відсутності на сьогодні чіткого алгоритму дій на законодавчому рівні. Керівники департаментів адміністративних послуг, регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин, відділу у Криворізькому районі Головного управління ДЗК разом опрацьовують питання щодо спрощення процедурних дій у сфері землекористування.
Шановні замовники послуг із землекористування! Ми працюємо для Вас, тому чекаємо на Ваші пропозиції, зауваження в роботі Земельного офісу!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
03 жовтня 2018