Замовляли послугу в Центрі «Віза»? Отримайте результат: алгоритм дій в умовах карантину
Створено: 2021-09-03 13:23:37Оновлено: 2021-09-03 13:28:28
1. Інформування заявника про готовність документів.
В день надходження до Центру адміністративних послуг «Віза» результату послуги від суб’єкта її надання на зазначений у Вашому зверненні номер телефону направляється СМС-повідомлення про готовність документів, наступного змісту:
CNAP: «Документи готові (Код №ХХХХХХ), адреса отримання, реєстрація: https://cutt.ly/myPGz6F»,
де номер коду ідентифікує саме Ваше звернення, а посилання для реєстрації – це миттєва можливість відразу зареєструватися в електронній черзі за попереднім записом на видачу документів.
2. Реєстрація до черги на отримання готових документів.
В період дії карантину Центр адміністративних послуг «Віза» здійснює контактний прийом замовників послуг виключно за попереднім записом. Отже, заявнику необхідно записатися на прийом. Це можна зробити самостійно двома способами:
- на вебпорталі Центру адміністративних послуг «Віза» в розділі «Електронна черга» на сторінці «Попередня реєстрація»;
- за допомогою мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза». Для цього потрібно безкоштовно завантажити в GooglePlay мобільний застосунок за посиланням https://cutt.ly/ey7BNo5 або за допомогою QR коду, та здійснити реєстрацію.
3. Отримання готового результату.
В обраний день та час Вам необхідно звернутися до Центру «Віза». При зверненні пред’являється документ, що засвідчує особу та довіреність, якщо заявник діє в інтересах іншої особи. Також, при собі бажано мати СМС-повідомлення або набір із шести цифр коду з СМС-повідомлення, або опис вхідного пакету документів, який Ви отримали від адміністратора.
Наш графік роботи: в робочі дні з 8.00 до 15.30 години, обідня перерва з 12.30 до 13.00 години. За таким же графіком Головний офіс Центру «Віза» працює кожної суботи місяця.
До відома наших замовників, з початку року 2523 суб’єкта звернень не отримали готові результати послуг у Центрі «Віза» з наступних питань:
- земельні питання – 632;
- дозвільні процедури – 225;
- оформлення паспортів – 525;
- послуги виконкомів районних у місті рад – 364;
- реєстрація нерухомості – 199;
- реєстрація бізнесу – 409;
- питання архітектури – 35;
- пакетні послуги – 134.
Дякуємо криворіжцям за «безконтактні» візити до ЦНАПу. Сподіваємось, таких звернень буде ставати дедалі більше. За минулий тиждень майже 4% звернень від загальної кількості надійшло поштою та 5% – через вебпортал Центру «Віза», інші онлайн-сервіси.
Також, інформацію про готовий результат послуг можливо переглянути на головній сторінці вебпорталу Центру:
- без авторизації, скориставшись опцією «Перевір стан документу/справи»
- або в особистому кабінеті на вебпорталі «Візи»:
Крок 1 перейти в розділ «Мій кабінет»: http://viza.kr.gov.ua/#/login;
Крок 2 авторизуватися зручним способом за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації (BankID, електронний підпис, Дія ID);
Крок 3 переглянути стан своїх звернень.
Ми працюємодля Вас!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: [email protected]
03 вересня 2021