Приведення документів у відповідність у зв’язку зі зміною адреси нерухомості
Часто криворіжці цікавляться, що робити у випадку зміни адреси нерухомого майна. Особливо актуальним це питання стало у зв'язку із прийняттям Закону “Про декомунізацію”, на підставі якого перейменовано багато вулиць, провулків, проспектів, площ тощо.
Необхідно звернути увагу мешканців міста, законодавством не передбачено обов’язкового внесення змін до Державного реєстру прав у зв’язку з декомунізацією. Тому всі документи зі старими назвами вулиць не потребують заміни чи отримання нового правовстановлюючого документу. Тож всі свідоцтва про право власності, про право на спадщину, договори купівлі-продажу, дарування, оренди, тощо залишаються чинними.
Внесення змін до записів Державного реєстру прав у зв’язку з перейменуванням об’єктів топоніміки не є обов’язковим та здійснюється за власним бажанням заявника.
Для цього власник майна (або уповноважена ним особа за довіреністю) має звернутися до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів із відповідною заявою. При собі заявник повинен мати:
- паспорт, податковий номер, а також оригінал правовстановлюючого документу на нерухоме майно.
Звертаємо увагу, якщо право власності на нерухоме майно було зареєстровано після 01 січня 2013 року, заявник звільняється від сплати адміністративного збору.
В свою чергу, якщо право власності було зареєстровано до 01 січня 2013 року, сплачується адміністративний збір та додатково надається квитанція. Це визначено Законом.
За результатами процедури внесення змін до Державного реєстру прав правовстановлюючий документ буде містити стару назву вулиці, а витяг з Державного реєстру прав – її нову назву.
Ми працюємо для Вас!
03 липня 2017