Звернення мешканців – це сигнал «SOS» для інспекції з благоустрою Кривого Рогу
На початку червня до інспекції надійшло звернення від мешканців будинку №5 по вулиці Курчатова, Саксаганського району. Вони скаржились на звалище сміття на прибудинковій території та у ямах, що утворилися на місці зруйнованих погребів. За словами мешканців, звернення до керуючої компанії результату не давали.
Спеціалісти інспекції з благоустрою оперативно здійснили виїзд на місце та провели зустріч з мешканцями довколишніх будинків.
Майстрові керуючої компанії «Житлосервіс-КР», що був викликаний на цю зустріч, винесено припис у тижневий термін прибрати прибудинкову територію від вуличного та побутового сміття.
На даний час територія прибрана.
Ще одним прикладом роботи інспекції по наведенню порядку у місті є ліквідація стихійного сміттєзвалища у селищі Верабове. Ця проблема хвилювала мешканців не один місяць і виникла вона через відмову деяких жителів оплачувати послугу компанії «Екоспецтранс» з вивозу побутового сміття. Цим жителям було простіше організувати стихійне сміттєзвалище на околиці. Але така ситуація є неприпустимою.
Завдяки спільним діям інспекції з благоустрою, виконкому Покровскої районної у місті ради та допомозі Центрального гірничо-збагачувального комбінату територія була прибрана. Мешканцями були висаджені квіти та планується встановлення поклінного Хреста.
Мер міста Юрій Вілкул щоденно особисто контролює реагування на звернення та скарги громадян та доручає інспекції з благоустрою контролювати якість виконаних робіт.
03 липня 2017