МОБІЛЬНА «ВІЗА» - ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗА 4 МІСЯЦІ.
З грудня 2017 року за ініціативою міського голови Ю.Г.Вілкула почав функціонування Мобільний офіс муніципальних послуг.
Це важлива подія для криворіжців тому, що місто має протяжність 126 км. і низку віддалених мікрорайонів та житлових масивів. Адміністративні послуги мають бути доступними для всіх мешканців міста Кривого Рогу–наголошує міський голова Ю.Г. Вілкул.
Мобільний офіс муніципальних послуг - пересувний ЦНАП, унікальний, перший в Україні спеціальний автомобіль – трансформер, в якому можна отримати такі самі послуги, як і в Головному офісі Центру «Віза» та його територіальних підрозділах (крім послуг щодо видачі паспортів). Прийом громадян здійснюється всередині транспортного засобу. У ньому є системи обігріву та кондиціонування повітря, чотири облаштованих робочих місця для фахівців та 10 місць для відвідувачів, резервний генератор живлення. Завдяки пандусу можуть обслуговуватися мешканці з інвалідністю. Він може працювати у будь-яку пору і будь-де.
Мобільний офіс здійснює виїзні обслуговування за графіком, який складається за заявками виконкомів районних у місті рад, які формуються, в свою чергу, на замовлення мешканців міста.
З початку року унікальний в Україні Мобільний офіс-трансформер здійснив 60 виїздів у віддалені селища та житлові масиви м. Кривого Рогу (було надано понад 3500 послуг).
Найбільша кількість звернень така:
ü Центрально-Міський район - 22 виїзди, надано 1479 послуг ( 42,3%);
ü Тернівський район - 9 виїздів, надано 792 послуги (22,7%);
ü Довгинцівський район - 9 виїздів, надано 365 послуг (10,4%);
ü Саксаганський район – 6 виїздів, надано 348 послуг (10,0 %);
ü Інгулецький район - 4 виїздів, надано 248 послуг (7,1 %);
ü Покровський район - 7 виїздів, надано 197 послуг (5,7 %);
ü Металургійний район - 3 виїздів, надано 64 послуги (1,8 %).
Замовники послуг зверталися з наступних питань:
- прийом заяв для виплати часткової компенсації вартості послуг за тепло- і водопостачання;
- оформлення житлових субсидій;
- консультації з пенсійних питань;
- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання громадян;
- реєстрація прав власності на нерухоме майно;
- оформлення біометричного паспорту громадянина України для виїзду за кордон (консультація).
Для надання адмінпослуг, в «екіпажі» офісу приймали участь:
- адміністратори «Візи»;
- державні реєстратори управління з питань реєстрації;
- фахівці з земельних питань виконкому міської ради;
- фахівці відділів реєстрації місця проживання та управлінь праці та соцзахисту населення виконкомів районних у місті рад.
ШАНОВНІ КРИВОРІЖЦІ!
Для зручності мешканців міста у травні 2018 року змінено режим роботи Мобільного офісу та запроваджені нові маршрути виїздів!
Обслуговування у Мобільному офісі здійснюється:
з 10.00 до 14.00 години – понеділок, середа;
з 15.00 до 19.00 години – вівторок, четвер.
Нові маршрути виїздів:
Саксаганський район |
просп. 200-річчя Кривого Рогу,7д, біля ТОВ «АТБ-Маркет» (10.05.2018, 15.00-19.00) |
Покровський район |
мкр. 5-й Зарічний, біля КЗШ №126 (14.05.2018, 10.00-14.00) |
Тернівський район |
Модульне містечко для внутрішньо переміщених осіб, вул.Брестська,1 (16.05.2018, 10.00-14.00) |
Покровський район |
мкр. 4-й Зарічний, біля КЗШ №33 (21.05.2018, 10.00-14.00) |
Тернівський район
|
ж/м Веселі Терни, пл. 40-річчя Перемоги (22.05.2018, 15.00-19.00)
|
Графік виїздів Мобільного офісу на травень місяць розміщено на офіційному сайті Криворізької міської ради та її виконкому kr.gov.ua.
Приймаємо Ваші пропозиції за телефоном «гарячої лінії» Центру «Віза» - 0 800 500 459
Шановні криворіжці! Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
03 травня 2018