Звернення на «ГАРЯЧУ ЛІНІЮ» «ВІЗИ» під час карантину
Щодня на наш номер 0-800-500-459 надходить майже 100 дзвінків, а це у двічі більше, ніж у звичайному режимі роботи. Найбільша кількість звернень стосується:
Надаємо роз’яснення з питань, що є актуальними сьогодні:
Що робити, якщо загубив паспорт громадянина України під час дії карантину?
У зв'язку з втратою паспорта громадянина України, в умовах карантину, громадяни можуть звернутися до територіальних підрозділів Державної міграційної служби, які працюють за окремим графіком, уточнити який можна на сайті за посиланням: https://bit.ly/2UcgcS7, а також до паспортних офісів Центру «Віза», попередньо зателефонувавши на «гарячу лінію» 0-800-500-459 щодо визначення дати та часу візиту.
Як зареєструвати фізичну особу-підприємцем онлайн без візиту до ЦНАП?
Це можна зробити через портал державних послуг I.GOV за посиланням: https://igov.gov.ua/service/1495/general або «Онлайн будинок юстиції» (https://online.minjust.gov.ua/:).
Крім того, інформуємо, що в режимі бета-тестування запрацювала онлайн - платформа «Дія. Бізнес» (https://business.diia.gov.ua/), де Ви можете скористатися даною послугою.
Що робити, якщо вже заплановано весілля в період карантину?
Відділами ДРАЦС реєструються ті шлюби, заяви на які були подані до 13 березня 2020 року. Проте за письмовою заявою наречених реєстрація може бути перенесена на інший день. У такому разі строк перенесення державної реєстрації шлюбу може сягати одного року від дня подання відповідної заяви. А якщо наречені не з’явилися для проведення державної реєстрації шлюбу і не повідомили про причину неявки, така заява чинна ще протягом трьох місяців.
Проте, за роз’ясненням Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) (https://psjust.gov.ua/) в період карантинних обмежень треба приходити на реєстрацію шлюбу якщо не удвох, то з мінімальною чисельністю людей, та убезпечувати себе засобами індивідуального захисту – масками та рукавичками.
Щодо усіх інших питань держреєстрації актів цивільного стану громадяни можуть отримати консультацію або подати документи онлайн за допомогою веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (https://dracs.minjust.gov.ua/).
Чи працюють державні нотаріальні контори та приватні нотаріуси під час дії карантину?
Так, працюють, але за офіційною інформацією Мінюсту України (https://psjust.gov.ua/) на період дії карантину в усіх державних нотаріальних конторах та приватних нотаріусів обмежено прийом громадян, що здійснюється виключно для вчинення невідкладних нотаріальних дій, пов’язаних з можливим пропуском передбачених законодавством строків, а також порушенням прав громадян, за попереднім записом в телефонному режимі, або через електронне листування.
БЕРЕЖЕМО СЕБЕ – ЗБЕРЕЖЕМО УКРАЇНУ!
ЖОДЕН ДОКУМЕНТ НЕ ВАРТИЙ ЗДОРОВ’Я!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
03 квітня 2020