КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ РЕСУРС ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З ГРОМАДОЮ!
Створено: 2025-03-03 16:46:49Оновлено: 2025-03-03 16:55:22
Електронний сервіс Контакт-центр 1520 вже понад чотири роки виконує значну роботу з прийому повідомлень від жителів Криворізької міської територіальної громади з метою оперативного реагування на порушені проблемні питання. До е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок. Це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської та районних у місті рад.
До електронного сервісу Контакт-центр 1520 виконкому Криворізької міської ради у лютому 2025 року надійшло:
У поточному році спостерігається стійка стабільність щодо найактивніших мешканців, які звернулися до Контакт-центру, лютий місяць не став винятком, а саме:
Ми постійно спостерігаємо за статистикою у розрізі способів звернення до е-сервісу. Слід зауважити, що у лютому на 2% збільшилась кількість електронних заявок через наш сайт spilkuisia.kr.gov.ua. Це дуже зручний та доступний спосіб повідомити про проблемне питання у режимі 24/7.
Зазначаємо, що серед усіх дзвінків у лютому 1% - це дзвінки, які були здійснені та опрацьовані на онлайн-прийомах. Жоден «виклик» не залишився без уваги. У лютому консультували такі посадовці:
ДЯКУЄМО ВАМ ЗА НЕБАЙДУЖІСТЬ І ДОВІРУ.
03 березня 2025