Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

МИ ТАМ – ДЕ ВИ! (графік роботи Мобільного сервісу Центру «Віза» («Центр Дії») у березні 2025 року)

Створено: 2025-03-03 13:37:15Оновлено: 2025-03-03 13:39:53

Шановні криворіжці та гості міста!

Центр «Віза» («Центр Дії») інформує про графік роботи Мобільних офісів у березні 2025 року.

Мобільний сервіс Центру «Віза» («Центр Дії») курсуватиме за наступним графіком:

Дата,

час виїзду

Район

міста

Місце

дислокації мобільного офісу

04.03.2025

(10.00-14.00)

Покровський

вул. Десантна, буд.15

ТЦ «Текстиль маркет»  біля магазину

 «АТБ-маркет»

13.03.2025

(10.00-14.00)

Центрально-Міський

вул. Павла Скоропадського, буд.76 «А»

біля Криворізької гімназії №2 КМР

14.03.2025

(10.00-14.00)

Довгинцівський

вул. Єгора Біркуна, буд.9

мікрорайон «Східний-1», біля магазину

 «АТБ – маркет»

18.03.2025

(10.00-14.00)

Тернівський

вул. Широка, буд.15

 площа перед 

Криворізькою гімназією №83 КМР

20.03.2025

(10.00-14.00)

Металургійний

вул. Шиферна, буд.35

площа перед 

Криворізькою гімназією №18 КМР

Також, у цьому місяці щосереди планується здійснення виїзних обслуговувань до ветеранів війни комунальних підприємств міста з метою надання адміністративних, інших публічних послуг у сфері ветеранської політики.

Нагадуємо, що в Мобільних офісах можна отримати весь спектр послуг Центру «Віза» («Центр Дії»), окрім оформлення паспортів, сервісних послуг МВС, електронних довірчих послуг, послуг ДРАЦС,  що пов’язано з особливостями роботи державних реєстрів. Тож, по даним послугам наші спеціалісти завжди нададуть Вам вичерпну консультацію.

Чекаємо на Вас у наших «офісах на колесах»!

  Центр «Віза» («Центр Дії») - #Ваша довіра - наш досвід!

 

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
e-mail: 
[email protected],

https://viza.kr.gov.ua/

 

03 березня 2025

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради