К. Павлов: Новий сервіс «Контакт-центр 1520» має працювати не тільки для «зв’язку», а в першу чергу - для вирішення нагальних проблем і питань мешканців
Створено: 2021-02-03 11:47:09Оновлено: 2021-02-03 11:48:42
Створений відповідно до програми мера та Концепції SMART CITY «Контакт-центр 1520» перейшов з тестового режиму до повномасштабної роботи. Зателефонувавши безкоштовно 1520 криворіжці можуть подати заявку з питань, віднесених до компетенції місцевої влади, які їх турбують. Оператори центру вже прийняли понад 17 тисяч заявок. З них опрацьовано та виконано 92%, переважна більшість вирішена на користь криворіжців.
«Тестовий режим роботи, особливо в умовах карантину, показав ефективність Контакт-центру. Новий сучасний електронний сервіс має працювати не тільки для «прямого зв’язку» мешканців міста із міськими службами, а в першу чергу - для вирішення їх нагальних проблем і питань»,- зазначив міський голова Костянтин Павлов.
Проаналізувавши заявки, які надходять від містян до Контакт-центру, у трійці лідерів: Саксаганський, Покровський та Металургійний райони. «Щоденно наші працівники отримують понад 200 звернень. Криворіжців турбують комунальні проблеми, отримання соціальної допомоги та інші. Досить часто питання не належать до компетенції міської влади, наприклад по роботі енергетиків, газової служби. Але і в цьому випадку працівники Центру роз'яснюють людям куди варто звернутися, щоб проблема була вирішена. Типи заявок визначаються з урахуванням пріоритетності, складності та можливості виконання. Так, наприклад, виконання аварійних не перевищують 24 години, поточних від 5 до 15 днів в залежності від складності проведення робіт», - сказала Інна Сторожук, координатор Контакт-центру.
Обов’язковою умовою у вирішенні проблемних питань є зворотній зв'язок між виконавцем та заявником за номером телефону або через сайт центру.
З понеділка до п’ятниці з 09:00 до 17:00 до Контакт-центру можна зателефонувати безкоштовно 1520 ( для абонентів Київстар) та 499-1520 для інших операторів. Також, можна зареєструвати заявку на сайті Контакт-центр або через мобільний додаток, яка потрапляє до особистого кабінету виконавця.
03 лютого 2021