КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – ЗАВЖДИ З ВАМИ!
Створено: 2022-12-30 11:43:23Оновлено: 2022-12-30 11:44:20
Шановні криворіжці!
Ось і добігає кінця 2022 – рік, який перевернув життя кожного українця та країни в цілому. З першого дня війни військовою адміністрацією та міською владою прийнято рішення перевести Контакт-центр у безперервний режим роботи. І як показала практика – це рішення виправдало себе на 100%: Контакт-центр був і є чи не єдиним сервісом, який завжди з вами на зв’язку. У цей непростий час він став не лише засобом вирішення проблемних питань, а й майданчиком психологічної підтримки, оскільки інколи людям просто не вистачає уваги та доброго відношення. Дякуємо всім, хто до нас звертається і зі своїм болем, і з пропозиціями, і з вдячністю за чуйне відношення, вирішення питань і надану підтримку.
Про нашу діяльність в цифрах і фактах:
1. За весь час функціонування е-сервісу нами оброблено понад 206700 дзвінків та повідомлень, сформовано більше ніж 87700 заявок. У 2022 році прийнято та опрацьовано 95550 дзвінків, з яких сформовано понад 39 тисяч заявок, надано понад 56,5 тисяч консультацій. Левова частка заявок (94%) - це дзвінки на номер телефону 1520, 6% - електронні заявки.
2. Найактуальнішими запитами від мешканців у 2022 році були: питання соціальної підтримки (надання натуральної допомоги криворіжцям) – 19,5%, проблеми з водопостачанням – 6,3%, питання охорони здоров’я – 3,6%, підтримка внутрішньо-переміщених осіб (ВПО) – 3,5%, безпека життєдіяльності під час воєнного стану – 2,9% та інші.
3. Показник виконання заявок у 2022 році склав 97,7% проти 95,2% у 2021. Це стало можливим за рахунок впровадження обов’язкового етапу обробки заявки – дзвінок заявнику для підтвердження факту виконання. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
4. В рамках реалізації Єдиної інформаційної системи міста Кривого Рогу, ураховуючи ваші пропозиції ми здійснили оновлення е-сервісу та впровадили нове програмне забезпечення. Що нового пропонуємо для криворіжців:
- Оновлений інтерфейс сайту https://spilkuisia.kr.gov.ua/news/ ;
- Дружня для користувача реєстрація – через картку криворіжця або мобільний телефон;
- Можна бачити всі свої заявки, як поточні, так і архівні;
- Можливість відмінити створену заявку, якщо у вас виникла така необхідність.
Шановні криворіжці! Звернутися у Контакт-центр, як і раніше, можна за номерами телефонів 1520 і (056)493-1520 щодня з 08.00 до 20.00, а також цілодобово через свій особистий кабінет на нашому сайті https://spilkuisia.kr.gov.ua/ (з інструкцією для роботи в особистому кабінеті мешканця у Контакт-центрі можна ознайомитись на стартовій сторінці сервісу у вкладці про портал).
Ми завжди поряд, для нас важливо почути кожного, нікого не залишити поза увагою та допомогти.
30 грудня 2022