«ГАРЯЧІ ПИТАННЯ» криворіжців на «КОНТАКТ - ЦЕНТР 1520»
Створено: 2020-09-30 12:04:25Оновлено: 2020-09-30 15:52:56
(коментує відділ з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому)
«Гарячими питаннями» трьох тижнів роботи «Контакт-центру» у сфері захисту прав споживачів стали проблеми мешканців у зв’язку з придбанням неякісних товарів, в першу чергу побутової техніки.
РОЗ’ЯСНЮЄМО: відповідно до ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на гарантійне обслуговування побутової техніки протягом гарантійного терміну.
Шановні споживачі! Для вирішення питання щодо заміни товару необхідно отримати висновок авторизованого сервісного центру щодо «істотного недоліку», який неможливо усунути із вини виробника.
РАДИМО: для вирішення вищезазначеного питання першочергово звертатися до продавця товару з письмовою претензією.
Для зручності кожного мешканця міста спеціалісти відділу нададуть допомогу у складанні заяви-претензії та роз’яснення щодо подальших дій.
Наша мета допомогти кожному споживачеві.
30 вересня 2020