Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Андрій Гальченко: «Я переконаний, що міська програма капітально-відновлювальних ремонтів тролейбусів буде продовжуватися і далі, адже ми не лише створюємо нові комфортні машини, але й зберігаємо та надаємо робочі місця»

Створено: 2014-09-30 10:50:27Оновлено: 2014-09-30 10:56:07


Міський електротранспорт - екологічно чистий та найбільш доступний вид транспорту. У сфері пасажирських перевезень Кривого Рогу він посідає особливе місце.

Торік, за ініціативи міської влади, підприємство «Міський тролейбус» отримало новий поштовх для подальшого розвитку, створення комфортних та зручних умов для своїх пасажирів. Одними із перших в Україні ремонтники тролейбусного депо Кривого Рогу освоїли та з успіхом застосували на практиці виконання капітально- відновлювальних ремонтів тролейбусів. Починаючи з 2013 року «нове життя» отримали 11 машин ( 4- у 2013, 7- у 2014). До кінця 2014 року планується відремонтувати ще 2 одиниці рухомого складу. 29 вересня під час робочої поїздки перший заступник міського голови Андрій Гальченко відвідав ремонтну базу тролейбусного депо №2, де зараз повним ходом триває ремонт техніки, оглянув і вже готові до виходу на лінію тролейбуси.

«Ми готові були закуповувати та оновлювати рухомий склад тролейбусного автопарку. Однак, враховуючи нинішню ситуацію в країні, зміни в економіці, обмеження, введені урядом по видаткам, змушені були призупинити цю програму. Запровадження нового проекту відкрило додаткові можливості для вирішення даного питання, - говорить Андрій Гальченко, - коштом міського бюджету, власними силами, ми реалізуємо програму оновлення рухомого складу. У результаті ми маємо на 90% нову техніку».

Зараз до виходу на лінію готові 4 тролейбуси. Від своїх попередників їх вирізняють сучасні алюмінієві двері, скляні люки, нове вклеєне скло. «Крім того, - розповідає Андрій Гальченко, - завдяки зусиллям керівництва підприємства був розроблений проект, який передбачав встановлення низької підлоги та облаштування задньої площадки тролейбуса пандусом для перевезення пасажирів з обмеженими можливостями руху».

У роботі машин ефективно запроваджуються енергозберігаючі технології. На разі, триває розробка проекту з рекуперації.

«Я переконаний, що програма, яку місто взяло на себе, буде продовжуватися і далі, адже ми не лише створюємо нові комфортні машини, але й зберігаємо та надаємо робочі місця, - підкреслив перший заступник міського голови, - надалі ми плануємо зробити цю роботу циклічною. Тобто, коли ми капітально відновимо всі 78 тролейбусів автопарку, ми повертатимося до перших наших моделей з тим, щоб переглянути їх роботу та модернізувати».

Для порівняння, капітально-відновлювальний ремонт одного тролейбуса коштує 500 тис. грн, тоді як на придбання нової машини потрібно близько 3 млн. грн. Між тим, за технологічними показниками, тролейбуси криворізьких майстрів не поступаються новим моделям. Виконання капітально-відновлювального ремонту дозволяє подовжити ресурс подальшої експлуатації техніки не менш ніж на 5 років.

На 2015 рік заплановано модернізувати 10 тролейбусів.

Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому
(056)440-04-32,
mediakrivbass@ukr.net


30 вересня 2014

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради