Електронний підпис отримуйте у Центрі “Віза” (“Центр Дії”)
Створено: 2022-08-30 16:20:17Оновлено: 2022-08-30 16:23:51
Намагаючись навчитися жити в жорстких реаліях сьогодення, переважна більшість суб’єктів підприємницької діяльності, фізичних осіб продовжують працювати та вирішувати, по-можливості, свої нагальні виробничі питання, пов’язані з життєдіяльністю міста, країни, загалом, та власним особистим життям, зокрема. В нагоді, може стати наявність оформленого персонального е-підпису. З питань його оформлення, Ви, завжди, можете звернутись до Центру «Віза» (Центр «Дії») (далі – Центр), адже, Центр жодного дня, в умовах війни, не припиняв своєї роботи, і завжди був і є поряд з Вами!
Нагадуємо, що кваліфікований електронний підпис (надалі – КЕП) – це електронний підпис, який зберігається на захищеному носієві інформації, має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Перевагами використання КЕП є:
- можливість «безконтактного» документообігу з державою;
- електронний обмін документами між суб’єктами бізнесу;
- зручне отримання е-послуг для громадян.
Зауважимо, що, особливо для тих, хто, наразі, не може перебувати на робочому місці, наявність особистого КЕПу - це основна перевага, щоб завжди залишатися в робочому режимі.
Щоб отримати е-підпис, потрібно підготувати відповідний пакет документів і носій, для подальшого візиту до нашої «Візи».
Для юридичних осіб:
- заява;
- витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- установчі документи юридичної особи;
- документи, що підтверджують повноваження керівника юридичної особи (наказ або витяг з наказу про призначення на посаду, тощо);
- документ, що засвідчує особу керівника юридичної особи та підтверджує її ідентифікаційні дані;
- щодо кожного Підписувача (особа, на яку оформлюється КЕП) при кожному зверненні надаються документи, що засвідчують особу Підписувача та підтверджують її ідентифікаційні дані;
- документи, що підтверджують повноваження (займану посаду) Підписувача.
Для фізичних осіб:
- заява;
- паспорт громадянина України;
- облікова картка платника податків фізичної особи.
Фізичні особи-підприємці та самозайняті особи (нотаріуси, адвокати, аудитори тощо) додатково подають:
- витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- реєстраційне посвідчення або свідоцтво про право на здійснення діяльності у певній сфері.
Оригінали документів надаються, виключно, для проведення ідентифікації та встановлення відповідності копій документів їх оригіналам, після чого повертаються заявнику.
Важливо!!! Довіряйте тільки спеціалізованим акредитованим центрам з видачі КЕП.
Чому, саме ми, бо у нас:
З Україною в серці, з повагою до Вас – Ваша «Віза»!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
https://viza.kr.gov.ua
e-mail: [email protected]
30 серпня 2022