Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Довіра споживачів - показник роботи

Створено: 2014-07-30 10:17:23Оновлено: 2014-07-30 10:24:13

Довіра споживачів - показник роботи

Управління житловою нерухомістю – напрямок господарської діяльності, у якого в Україні великий потенціал.

Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна  організація №8» має цілком достатній досвід та можливості у сфері надання послуг з управління житловими будинками. Зокрема, житловий фонд мешканцям   якого надаються послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, налічує  540 будинків загальною площею 1,1 млн. м².  У розпорядженні підприємства мається значна матеріально-технічна база, яка дає змогу виконувати без залучення підрядних організацій такі роботи, як обрізка та знесення дерев, ремонт покрівлі,  міжпанельних швів, промивка та гідравлічні випробування внутрішньо будинкових систем централізованого опалення та інші.

Житловий фонд Дзержинського району складається в багатьох випадках з будинків забудівлі 30–х, початку 60–х років минулого століття. Підприємством розроблено ряд заходів з поточного ремонту  по кожному будинку окремо.

В поточному році підприємством вже виконано   ремонт покрівель на 130 будинках у обсязі 8083,6 м²,  відремонтовано міжпанельних швів 26  будинків в обсязі 1546 м/п, замінено 843 п/м трубопроводів централізованого опалення, гарячого та холодного водопостачання, відремонтовано 60 оголовків  димовентиляційних каналів, виконано ремонт 44-х під’їздів, підготовлено до опалювального періоду 350 будинків.

Працівники підприємства переконані, що виконати можливо набагато більше, якщо б всі мешканці вчасно та добросовісно сплачували рахунки за надані послуги. Перевиконання запланованих обсягів робіт пов’язано з націленістю нашого підприємства на максимальне вирішення заявок мешканців та створення їм комфортних умов для проживання.

Але, нажаль, проблема боржників залишається актуальною.  Іноді  через кількох чоловік, які накопичили борги, ми вимушені вносити корективи до планів робіт  по заявкам добросовісних мешканців будинку та переносити їх  на більш тривалий термін. Втрачається час, через що зазнають незручностей ті мешканці, які вчасно та добросовісно сплачують за надані послуги, не кажучи про можливість запровадження нових  енергозберігаючих технологій.

На сьогоднішній день проблему із заборгованістю вимагає вирішувати саме населення – ті люди, які є добросовісними платниками за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій. Вони особисто зацікавлені в найліпшому збереженню та експлуатації  власного житла та не розуміють, чому їх цілей не підтримують деякі з співвласників (сусідів).

Про дану ситуацію постійно згадується та зазначається на особистому прийомі керівництва підприємства та на загальних зборах з мешканцями. На підприємстві більш ніж 5 тисяч особових рахунків, по яким мешканці мають заборгованість.  Сума заборгованості по окремим рахункам складає від одного місяця до 3-х років повної несплати. Тільки за  2013-2014 років на боржників, які мають заборгованість більш ніж 500 гривень, подано 4 тисячі позовів на суму близько 7 млн. грн.   Вони розглянуті районним судом та передані на виконання до виконавчих органів юстиції.

З метою проведення роз’яснювальної роботи та вручення досудових приписів,  працівниками підприємства  проводиться систематичний обхід боржників. До даного виду робіт залучено  весь інженерно-технічний персонал. З початку року було вручено 17599 приписів на загальну суму 44,5 млн. грн., укладено 45 договорів на погашення заборгованості на суму 90,6 тис. грн. Загальна кількість діючих договорів на підприємстві, предметом яких є погашення заборгованості, дорівнює 589.     

Планами підприємства являється 100%  підготовка всіх житлових будинків до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015  та отримання паспортів готовності, застосування новітніх технологій, розширення кола взаємодії з будинковими комітетами. По всім нагальним питанням, просимо звертатися по контактним телефонам:

Диспетчерська служба (цілодобова): 409-25-88 та 409-25-86

Телефон приймальні: 409-25-89

Пряма лінія директора – 401-20-50.          


 

30 липня 2014

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради