ПОДІЛ АБО ОБ`ЄДНАННЯ НЕРУХОМОГО МАЙНА: КОРОТКО ПРО ГОЛОВНЕ
Створено: 2020-04-30 15:46:25Оновлено: 2020-04-30 15:48:38
(коментує управління з питань реєстрації
виконкому Криворізької міської ради)
Одна з гарантій захищеності нерухомості – це державна реєстрація прав на неї. А для цього усі документи повинні бути приведені до ладу та відповідати вимогам законодавства.
Часто виникають ситуації, коли у власності особи перебуває декілька споруд або будівель, що мають сусіднє місце розташування і виникає потреба в їх об’єднанні або в поділі. Як показує практика, до управління з питань реєстрації міськвиконкому часто звертаються з питанням: що робити у випадку поділу чи об’єднання нерухомості?
Законодавством передбачена можливість поділу об’єктів нерухомості (комплексів) на окремі споруди або об’єднання в один комплекс будівель з присвоєнням нової поштової адреси.
Нагадуємо Вам, які документи потрібні для державної реєстрації права власності на об’єкт нерухомого майна, що створюється шляхом поділу або об’єднання:
За результатами проведення реєстрації власник отримує витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на новостворений об’єкт нерухомості із зазначенням нової поштової адреси.
Друзі, якщо у Вас виникла потреба в поділі або об’єднанні об’єктів нерухомого майна, радимо дочекатися закінчення карантину, адже Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211» визначено перелік адміністративних послуг, які можуть надаватися через центри надання адміністративних послуг у період дії карантину, а реєстрація права власності на нерухоме майно не входить до визначеного переліку.
МИ ЧЕКАЄМО НА ВАС ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КАРАНТИНУ!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ ТА СВОЇХ БЛИЗЬКИХ!
Наші контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1; e-mail: [email protected].;
Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
30 квітня 2020