Як замовнику повернути оплату за видачу Сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у разі прийняття рішення про відмову в його видачі?
Створено: 2021-11-29 15:58:57Оновлено: 2021-11-29 16:00:07
(коментує відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Криворізької міської ради).
Відповідно до пункту 5 Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 № 787 (надалі – Порядок №787), виконавчий комітет Криворізької міської ради, здійснює контроль за справлянням надходжень до бюджету за надання адміністративних послуг.
З метою повернення коштів замовником подається заява до виконавчого комітету Криворізької міської ради, в якій необхідно вказати:
- причини повернення коштів з бюджету;
- прізвище, ім'я, по батькові фізичної або найменування юридичної особи;
- для фізичних осіб: РНОКПП або серію та номер паспорта для юридичних осіб: код ЄДРПОУ;
- місце проживання фізичної та місце знаходження юридичної особи;
- номер контактного телефону;
- адресу електронної пошти (за наявності);
- суму платежу, що підлягає поверненню, дату та номер документа , який підтверджує перерахування коштів (квитанцію про оплату з відміткою банку, платіжне доручення тощо) та додати копію такого документу;
- реквізити рахунку одержувача коштів та спосіб отримання подання.
Виконавчий комітет Криворізької міської ради розглядає заяву, складає подання та надає/надсилає його заявнику.
Наступним кроком заявника має бути звернення до органів Державної казначейської служби України з:
- поданням від виконавчого комітету Криворізької міської ради;
- заявою про повернення коштів з бюджету;
- оригіналом або копією документа на переказ, або паперовою копією електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету.
29 листопада 2021