Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Про рішення для ЦНАПу «Віза» із засідання міської ради

Створено: 2021-09-29 16:42:52Оновлено: 2021-09-29 16:46:14

Сьогодні на пленарному засіданні  міської ради серед інших прийнято 3 рішення з питань діяльності Центру адміністративних послуг «Віза».

Перше - щодо внесення змін до Переліку адміністративних, інших публічних послуг, що надаються через ЦНАП «Віза», а саме:

  • по 47 видам послуг здійснено технічні правки у назвах;
  • змінено назви 28 видів послуг;
  • доповнено 7 видів послуг, пов’язаних: з  видачею посвідчень дитини та батьків з багатодітної родини; присвоєння/позбавлення статусу постраждалого учасника Революції гідності; щодо оплати послуг патронатного вихователя.

Відтепер всього  через Центр «Віза» надається 449 видів послуг.

 

Друге -  внесено зміни до Положення про Центр «Віза», а саме:

  • змінено назву Центру на Центр адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») з урахуванням положень законодавства про перетворення ЦНАПів у Центри Дії;
  • доповнено Положення про Центр пунктами стосовно: територіальної доступності; використання приміщення Центру для проведення соціальних, культурних, просвітницьких та інших заходів;  інформування суб’єктів звернення про хід розгляду їх заяв.

 

Третє – викладено в новій редакції Регламент Центру «Віза» з урахуванням   законодавчих змін, зокрема

  • законодавчо закріплено різні моделі надання адміністративних послуг у ЦНАП: через адміністратора, шляхом його взаємодії з суб’єктом надання адміністративної послуги / безпосередньо адміністратором / суб’єктом надання адміністративної послуги (з дотриманням графіку роботи ЦНАП);
  • визначено, що надання адміністративних послуг, суб’єктом надання яких є відповідна рада (її виконавчі органи або посадові особи), здійснюється виключно через ЦНАП;
  • уточнено вимоги до приміщення, в якому розміщується Центр з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення;
  • передбачено встановлення зворотного зв’язку із суб’єктами звернень в електронній формі;
  • регламентовано процес прийому та обробки заяв в електронній формі через вебпортал Центру;
  • на персонал ЦНАП покладено обов’язок у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення складання заяв для суб’єктів звернень, для подальшого підписання та подання;
  • враховані вимоги законодавства щодо перевірки та шерингу е-документів, що посвідчують особу, а також перевірки сплати адміністративного збору за надання адміністративних, інших публічних послуг з використанням програмного продукту «check»;
  • уточнено термін зберігання вихідних пакетів документів у Центрі у разі їх неотримання замовниками послуг;
  • регламентовано процедуру відкликання заяви про надання адміністративної, іншої публічної послуги до моменту прийняття рішення у справі, крім випадків, визначених законодавством;
  • передбачено можливість направлення результату адмінпослуги поштою, в т.ч. за бажанням суб’єкта звернення та за його рахунок - кур’єром;
  • введено поняття «пересувного віддаленого робочого місця адміністратора» та «місця для самообслуговування» у ЦНАП.

 

А після закінчення пленарного засідання ХV сесії Криворізької міської ради VІІІ скликання члени Постійної комісії міської ради з питань підприємництва відвідали Флагман-офіс Центру «Віза» на пл. Молодіжна, 1.

Депутати мали змогу власноручно ознайомитися із роботою основних сервісів Центру: Земельного офісу, «Зеленого світла», паспортного офісу; станом реалізації повноважень з питань державної реєстрації актів цивільного стану; поспілкуватися із адміністраторами Центру та замовниками послуг.

 

Ми працюємо для Вас!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)

e-mail:viza@kr.gov.ua

http://viza.kr.gov.ua

 

 

 

29 вересня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради