ЗАПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КЕРІВНИКІВ ВИКОНКОМУ МІСЬКОЇ РАДИ
Створено: 2021-07-29 15:49:50Оновлено: 2021-07-29 15:58:35
На цьому тижні онлайн-консультації у Контакт-центрі 1520 провели заступник начальника управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради ЛОЛІТА КІЙЛО, директор департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА.
26.07.2021 заступник начальника управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради ЛОЛІТА КІЙЛО під час онлайн-прийому відповіла на наступні запитання.
- Чи обов’язково потрібно вносити відомості про нерухоме майно, зареєстроване до 01.01.2013 року, в реєстр речових прав?
Зафіксоване право власності лише на паперових носіях (наприклад, свідоцтво про приватизацію, державний акт на землю старого зразка) не показник надійності та безпеки. Законодавством передбачено, що право власності на нерухомість та інші речові права виникає лише з моменту державної реєстрації.
Щоб мінімізувати ризики незаконного заволодіння нерухомим майном та убезпечити себе від підробки документів, потрібно завчасно потурбуватися про внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
ЯКІ Ж ПЕРЕВАГИ ВІДОБРАЖЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ В РЕЄСТРІ:
Підтвердження та гарантія на державному рівні Вашого права власності на нерухомість, засвідчення дійсності та надання законного (легітимного) статусу.
Якщо Ваші документи «оцифровані», тобто відображені в Реєстрі, то Ви максимально захищені від шахрайських посягань, тобто від вчинення будь-яких незаконних дій, та можливості відкриття розділу за підробленими документами.
Можливість без зайвих проблем здійснити відчуження нерухомого майна (оформлення договору дарування, купівлі-продажу, міни та інше).
У разі потреби отримати відомості про нерухоме майно з Державного реєстру речових прав в електронному вигляді, через «Кабінет електронних сервісів» у будь-який момент.
Вчасне сплачування податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, оскільки відсутність відомостей в Реєстрі не звільняє від сплати податку. Краще відразу проявити свідомість, адже як наслідок податковий борг може стати «непідйомним».
- Які сучасні послуги з «ПРОПИСКИ» можна отримати онлайн?
Кривий Ріг – серед міст-лідерів в Україні та перший на Дніпропетровщині, який завзято сприяє розвитку та запровадженню трендових цифрових послуг.
Віднедавна, кожен криворіжець може змінити своє місце проживання онлайн у Дії. Для цього необхідно перейти до свого особистого кабінету на порталі Дія за допомогою електронного підпису, обрати бажану послугу та заповнити коротку заяву за декілька кліків та мінімум часу. В даному випадку знадобиться лише ID-паспорт, (після прийняття відповідного закону — послуга буде доступна як для ID-паспорта, так і для паспорта-книжечки).
Крім цього, городяни мають можливість скористатися послугою реєстрація місця проживання дитини до 14 років онлайн через портал Дія, яка вже була запроваджена раніше. Для оформлення батькам необхідно мати кваліфікований електронний підпис, заповнити заяву та оплатити адміністративний збір.
- Як зареєструвати ТОВ, не виходячи з дому?
Зареєструвати ТОВ (на підставі модельного статуту) можна перейшовши на Портал державних послуг «Дія» за посиланням diia.gov.ua, обов’язково для авторизації або реєстрації Вам потрібно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Алгоритм реєстрації ТОВ через портал Дія:
1. Обрати з переліку послуг «Реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту».
2. Потім Ви опинитесь на сторінці безпосередньої реєстрації ТОВ.
3. Далі треба натиснути опцію «Зареєструвати ТОВ» та заповнити відомості, необхідні для державної реєстрації, у тому числі: заповнити рішення та обрати необхідні опції модельного статуту.
За допомогою кваліфікованого електронного підпису засновник підписує всі введенні дані (якщо засновників декілька, то підписати треба усім).
Після дотримання всіх етапів Ваша заява подана для державної реєстрації.
Результат надання послуги: на електронну адресу надійде опис з унікальним кодом доступу, за допомогою якого можна переглянути свій статут на сайті Міністерства юстиції України: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search в розділі «Результат надання адміністративної послуги».
27.07.2021 прийняла естафету спілкування з мешканцями у прямому ефірі директор департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА, до якої звернулися з наступними запитаннями.
- Чи здійснює Центр «Віза» виїзне обслугову-вання під час карантину?
За рішенням Криворізької міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міськради, як виняток, у разі виникнення потреби мешканців у наданні невідкладних послуг, дозволено здійснювати виїзні обслуговування населення за місцем проживання (перебування).
Скористатись сервісом виїзного обслуговування кейс-адміністраторами можуть такі категорії мешканців міста:
- особи з інвалідністю внаслідок війни;
- учасники бойових дій;
- учасники війни;
- Герої України;
- Герої Соціалістичної Праці;
- особи з інвалідністю І, ІІ груп, діти з інвалідністю;
- особи, які досягли 75-річного віку;
- особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги;
- багатодітні сім’ї, у яких виховується 5 і більше дітей, та сім’ї, матері яких мають почесне звання «Мати-героїня»;
- особи, які тимчасово втратили можливість самостійно пересуватися, та породіллі (під час перебування у лікарняних закладах, удома), які особисто не можуть звернутися до Центру «Віза».
Оформити заявку на виїзне обслуговування можна:
- за телефоном «Гарячої» лінії Центру «ВІЗА» 0-800-500-459 (безкоштовно);
- через електронне звернення на вебпорталі Центру «Віза» http://viza.kr.gov.ua або на e-mail: [email protected];
- заповнивши бланк заявки у мобільному застосунку «Ваш Центр адміністративних послуг «ВІЗА» у розділі «Виїзне обслуговування» (цілодобово).
Наголошуємо, що прийом документів здійснюється за умови чіткого дотримання протиепідемічних заходів (наявність респіратору чи захисної маски, дотримання соціальної дистанції (не менше 1.5 м).
- Чи можна оформити посвідчення водія у Центрі «Віза»?
Вже 1,5 роки у Головному офісі Центру «Віза» на пл.Молодіжній, 1 забезпечено функціонування сервісу «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО», який пропонує послуги з обміну посвідчення водія (без складання іспитів) та видачі нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого. За час роботи сервісу отримати посвідчення у Центрі «Віза» встигли 308 водіїв. Та на сьогодні, у зв'язку із переходом на нові бланки міжнародного зразка та відсутністю відповідної бланкової продукції, послуги з оформлення посвідчень водія та реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів у ЦНАПі тимчасово не надаються. Про відновлення роботи сервісу «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО» буде повідомлено додатково.
29 липня 2021