Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

З АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ ІНФОРМУЮТЬ

Створено: 2023-03-29 12:14:28Оновлено: 2023-03-29 12:30:25

ДЕПАРТАМЕНТ РЕГУЛЮВАННЯ МІСТОБУДІВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН

Як на теперішній час громадянам отримати земельну ділянку безоплатно у власність у межах норм безоплатної приватизації (для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, будівництва індивідуальних гаражів, ведення садівництва тощо)?

Земельні відносини регулюються Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до нього нормативно -правовими актами. Основні засади набуття права на землю громадянами, повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування – нормами статей 116, 118, 121, 122 Земельного кодексу України.

Однак, під час дії воєнного стану відповідно до пункту 27 розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України земельні відносини в Україні регулюються з урахуванням ряду особливостей. Зокрема, підпунктом 5 вказаного пункту встановлено, що під час дії воєнного стану безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою, з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється.

Положення цього підпункту не поширюються на безоплатну передачу земельних ділянок у приватну власність власникам, розташованих на таких земельних ділянках, об’єктів нерухомого майна (будівель, споруд), а також на безоплатну передачу у приватну власність громадянам України земельних ділянок, переданих у користування до набрання чинності Земельного Кодексу України.

В яких випадках надається будівельний паспорт забудови земельної ділянки і як його отримати?

Будівельний паспорт  - це документ, який визначає комплекс містобудівних і архітектурних вимог до забудови земельної ділянки.

На підставі будівельного паспорта можна будувати індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 500 квадратних метрів, господарські будівлі і споруди, гаражі, елементи благоустрою та озеленення земельної ділянки.

Будівельний паспорт містить текстові та графічні матеріали, найважливішим з яких є схема забудови земельної ділянки.

На схему забудови мають бути нанесені будівлі та споруди, які планується розмістити на земельній ділянці, оскільки будівництво об'єктів, яких немає у будівельному паспорті та, відповідно, у повідомленні про початок виконання будівельних робіт, буде вважатися самочинним, тобто таким, що здійснюється без документів, які дають право на виконання будівельних робіт щодо таких об'єктів. У схемі забудови земельної ділянки визначаються місце розташування запланованих об'єктів будівництва, червоні лінії, лінії регулювання забудови, під'їзди до будівель і споруд, відстань від об'єкта будівництва до вулиць (доріг), мінімальні відстані від об'єкта будівництва до меж земельної ділянки, а також будівель і споруд, розташованих на суміжних земельних ділянках, місця підключення до інженерних мереж (за наявності).

Щоб отримати будівельний паспорт, необхідно звернутись до уповноважених органів містобудування та архітектури безпосередньо через Центр адміністративних послуг «Віза» («Центр Діі») або через електронний кабінет Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Будівельний паспорт надається уповноваженим органом містобудування та архітектури на безоплатній основі  протягом  десяти робочих днів з дня реєстрації заяви та  необхідних документів.

УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА

Як підприємці можуть отримати гранти від держави, що це таке?

В минулому році Урядом розпочато програму  про надання підприємцям та громадянам коштів на створення або розширення вже діючого бізнесу.

Вам необхідно детально ознайомитись з постаново Кабінету Міністрів України від 21 червня 2022 року №738 «Деякі питання надання грантів бізнесу».

 «Оператором» виконання Постанови виступає АТ “Ощадбанк” за кошти отримані від Мінекономіки на підставі рішень Державного центру зайнятості. Мінцифра забезпечує реалізацію технічної можливості формування та подання заяв на порталі «Дія», передачу заяв до уповноважених банків.

Розмір мікрогранту, який надається одному отримувачу не менше 50 тис. грн та не більше 150 тис. грн (отримувач створює одне робоче місце після отримання мікрогранту) та 250 тис.грн (створює не менше двох робочих місць).

Мікрогранти надаються для покриття таких витрат:

- придбання меблів, обладнання (крім транспортних засобів), необхідного для провадження господарської діяльності,

- закупівля ліцензійного програмного забезпечення, свійських тварин та птиці, багаторічних насаджень, саджанців, посівного матеріалу, сировини, матеріалів, товарів та послуг, пов’язаних з реалізацією бізнес-плану (не більше 50 % розміру мікрогранту);

- послуги маркетингу та реклами (не більше 10 % розміру мікрогранту);

- орендна плата за нежитлове приміщення (не більше 25 % розміру мікрогранту);

-  орендна плата за обладнання (не більше 10 % розміру мікрогранту);

-  лізинг обладнання, крім автомобілів, мотоциклів та інших транспортних засобів особистого користування (такі витрати повинні становити не більше 50% загального розміру мікрогранту);

-  використання у підприємницькій діяльності прав інших суб’єктів господарювання (комерційна концесія).

Крім того, підприємець повинен мати позитивну ділову репутацію та не бути задіяний у корупційних актах; не повинен мати судові справи, зокрема кримінальні провадження, у яких отримувач є обвинуваченим, підозрюваним або засудженим; у нього не повинно бути справ про банкрутство, наявність податкового боргу, не задіяний у шахрайстві та не підпадати під санкційні списки і таке інше.

Тому, заповнюйте заяву, складайте бізнес план та чекайте співбесіди з центром зайнятості.

Про стабілізацію цін на споживчому ринку.

Розпорядженням Дніпропетровської військової адміністрації від 22.11.2022 №841/0/527-22 створено комісію зі стабілізації цін на споживчому ринку у Дніпропетровській області.

Головні завдання комісії – це координація дій державних органів зі стабілізації цін на споживчому ринку у Дніпропетровській області, запобігання порушенням у сфері декларування роздрібних цін на товари та у формуванні суб’єктами господарювання роздрібних цін на  соціальні значущі товари.

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області виконується  спостереження у сфері ціноутворення за наступними продуктами харчування, а саме:

- крупа гречана, цукор-пісок, борошно пшеничне  вищого сорту, макаронні вироби вітчизняного виробництва (вермішель з борошна пшеничного вищого сорту), молоко пастеризоване жирністю 2,5 відсотка (у плівці), хліб житньо-пшеничний, яйця курячі категорії С1, птиця (тушка куряча, четвертина тушки курячої), батон, олія соняшникова рафінована, масло вершкове жирністю 72,5 %, вода мінеральна негазована.  

У разі виявлення фактів необґрунтованого підвищення цін на соціально значущі товари можна повідомляти Дніпропетровську військову адміністрацію або звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (49006 м.Дніпро, вул. Філософська, 39-А, e-mail:  [email protected]). 

 

Завжди з вами на зв’язку!

 Наші контакти

15-20, (056) 499 15 20, spilkuisia.kr.gov.ua.

29 березня 2023

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради