Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта
Створено: 2024-02-29 08:01:17Оновлено: 2024-02-29 08:06:00
Звіт
про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Криворізької міської ради від 28.11.2007 №1995 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті», зі змінами
1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Криворізької міської ради від 28.11.2007 №1995 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті», зі змінами.
2. Назва виконавця заходів з відстеження: відділ з питань реклами виконкому Криворізької міської ради.
3. Цілі прийняття акта: удосконалення порядку розміщення зовнішньої реклами в місті з урахуванням архітектурних, планувальних, функціональних, історико-культурних чинників, покращення естетичного вигляду та сприяння розвитку благоустрою міста.
4. Строк виконання заходів з відстеження результативності: з 04.01.2024 до 05.02.2024
5. Тип відстеження: Періодичне.
6. Метод одержання результатів відстеження: З метою оцінки ступеня досягнення цілей, визначених при ухваленні регуляторного акта – рішення Криворізької міської ради від 28.11.2007 №1995 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті», зі змінами, проводиться порівняльний аналіз показників результативності акта періодичного періоду відстеження (04.06.2021–04.12.2021, 04.06.2022–04.12.2022, 04.06.2023–04.12.2023) із значеннями аналогічних показників, установлених під час повторного відстеження (04.06.2008 – 04.12.2008):
статистичних (кількості суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність у сфері реклами або за її допомоги; кількості рекламних конструкцій; кількість приписів щодо порушення Порядку розміщення зовнішньої реклами; надходження коштів від сплати за користування місцями розміщення рекламних засобів до бюджету Криворізької міської територіальної громади);
якісних (покращення естетичного вигляду та благоустрою міста; упорядкування правовідносин між громадянами, суб’єктами господарювання та органами місцевого самоврядування; можливість для громадян, суб’єктів господарювання користуватися суспільними благами);
оціночних (розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання або фізичними особами пов’язаними з виконанням вимог акта; рівень проінформованності суб’єктів господарювання).
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних: Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося відділом з питань реклами виконкому Криворізької міської ради шляхом аналізу показників повторного періоду (04.06.2008–04.12.2008) та порівняння їх з аналогічними показниками, установленими під час періодичного відстеження (2021, 2022 та 2023 роки), за даними статистичних показників. Консультативно-дорадчими органами та суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність у сфері реклами або за її допомогою, проведено оцінку інших показників (якісних, оціночних).
8. Кількісні та якісні значення показників результативності:
Показники |
Період |
Відхилення
|
||||
Повтор-не |
Періодичне 04.06 – 04.12 |
|||||
04.06.2008/ 04.12.2008 |
2021 |
2022 |
2023 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
Кількість суб’єктів гос-подарювання, які здійс-нюють господарську діяльність у сфері рек-лами або за її допо-могою, од. |
207 |
322 |
314 |
349 |
+115/+107/+142
|
|
Кількість рекламних конструкцій, од. |
1 724 |
161 |
79 |
190 |
-979/-990/-1013 Зміна кількості реклам-них конструкцій у по-рівнянні з повторним відстеженням суттєво пов’язана зі станом еко-номіки. А у 2022 році зменшення рекламних конструктцій, окрім ви-щезазначеного фак-тора, пов’язане військовою аг-ресією Російської Феде-рації проти України та введенням військового стану в країні |
|
Кількість приписів що-до порушення Порядку розміщення зовнішньої реклами, од. |
282 |
50 |
27 |
109 |
-232/-255/-173 Динаміка кількості при-писів залежить від змен-шення або збільшення кількості порушень су-б’єктами господарюван-ня Порядка розміщення зовнішньої реклами у звітному році |
|
Розмір надходження коштів від плати за користування місцями розташування зовніш-ньої реклами в місті до цільового фонду від плати за тимчасове використання місць розташування об’єктів зовнішньої реклами (тис. грн/рік) |
1904 114,91 |
1820 901,21 |
0,00 |
0,00 |
-83213,70/ -1904 114,91/ -1904 114,91 З метою підтримки су-б’єктів господарювання за ініціативи секретаря місь-кої ради Криворізькою міською радою було ух-валено рішення від 25.03.2022 №1273 «Про урегулювання деяких пи-тань оренди», яким су-б’єктів господарювання, які мають дозволи на розміщення зовнішньої реклами, з 01.03.2022 на період воєнного стану звільнено від сплати за користування місцями розташування зовнішньої реклами на об’єктах комунальної власності Криворізької міської тери-торіальної громади. Не-надходження коштів за звітний період 2022 та 2023 років пов’язане з ухваленням вищевказано-го рішення міської ради |
Якісні показники як у повторному, так і в періодичному відстеженні залишилися незмінними: покращення естетичного вигляду та благоустрою міста, упорядкування правовідносин між громадянами суб’єктами господарювання та органами місцевого самоврядування – 4 бали; можливість для громадян, суб’єктів господарювання користуватися суспільними благами – 5 балів. (Оцінка здійснена за 6-бальною системою, за якою: 6 балів – досягнуто у високій мірі результат якісного показника, 5 балів – досягнуто на 100%, 4 бали – 75%, 3 бали – 50%, 2 бали – 25%, 1 бал – практично не досягнуто. Ураховуючи, що оцінка якісних показників під час здійснення повторного відстеження проводилася за 4-бальною системою, задля забезпечення відповідності оцінки, отримані під час повторного відстеження, були переведені в 6-бальну систему).
Оціночні показники є стабільними. Розміри часу, що використовується суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність у сфері реклами або за її допомогою, пов’язаного з використанням вимог регуляторного акта, є стабільними та залишаються на попередньому рівні 40 хв. Розмір коштів, що використовується суб’єктами господарювання, піднявся до 30 грн 53 коп. на підставі визначення на законодавчому рівні розміру мінімальної заробітної плати на 01.01.2024 – 7 100 грн.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання є високим – рішення розміщено на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, у Криворізькій міській газеті «Червоний гірник».
Крім того, звіти щодо проведення відстежень, починаючи з базового й повторного, та періодичні публікуються в Криворізькій міській газеті «Червоний гірник» і на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет. Рішення міської ради щодо будь-яких змін, пов’язаних з регуляторним актом, обов’язково публікуються на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет. Під час проведення громадських слухань 23.01.2024 у форматі відеоконференції (платформа «Zoom») пропозицій та зауважень від присутніх осіб не надходило. У період здійснення заходів пропозицій від суб’єктів господарювання, громадян, консультативно-дорадчих органів не надходило.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: За даними періодичного відстеження можна зробити висновок, що, ураховуючи економічні процеси, які відбувалися в країні у 2021– 2023 роках, дія регуляторного акта майже в повному обсязі дозволила досягти запланованих під час його ухвалення цілей, а саме: удосконалено порядок розміщення зовнішньої реклами в місті з урахуванням архітектурних, планувальних, функціональних, історико-культурних чинників, покращено естетичний вигляд та благоустрій міста.
Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті, затверджений рішенням міської ради від 28.11.2007 №1995, зі змінами, перебуває в актуальному стані, але в разі змін у законодавстві, до нього невідкладно вноситимуться зміни. Ураховуючи вищевикладене, можна констатувати, що регуляторний акт не потребує перегляду та коригувань у разі відсутності суттєвих змін у законодавстві.
29 лютого 2024