«ДІДЖИТАЛ ВІЗА»: як дізнатися про готовність послуги?
Створено: 2020-01-29 14:54:03Оновлено: 2020-01-29 14:56:27
Шановні криворіжці!
Основними принципами надання адміністративних послуг у Центрі «Віза» є відкритість та прозорість, оперативність та своєчасність, доступність і зручність для суб’єктів звернень. Підвищувати якість сервісу та проявляти справжню турботу про клієнта - саме таке завдання ставить перед працівниками Центру «Віза» міський голова Ю.Г.Вілкул.
Моніторинг стану розгляду звернень замовників та контроль термінів надання послуг здійснюється за допомогою встановленого програмного забезпечення «Електронна система оцінки якості надання послуг», що є у кожного службовця Центру «Віза» на робочому місці. Програма містить дані щодо Вашого звернення, якому присвоюється унікальний номер хххххх-хххх. Коли результат передано до ЦНАПу, програма автоматично надсилає заявнику повідомлення про готовність документів на номер телефону, який заявник зазначає при поданні вхідного пакету документів.
Також, за допомогою особистого кабінету на вебпорталі Центру адміністративних послуг «Віза» заявник може переглянути стан своїх звернень. Для цього потрібно:
- Перейти на вебпорталі Центру «Віза» у розділ «Мій кабінет»: http://viza.kr.gov.ua/#/login
- авторизуватися зручним способом
- переглянути стан своїх звернень
Сервіс оцінки якості по кожній отриманій послузі в особистому кабінеті функціонує для створення доступних і комфортних умов для отримання якісних послуг. Нам важлива ваша думка!
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
http://viza.kr.gov.ua
29 січня 2020