Зворотній зв’язок із замовниками послуг: для «Візи» – важливо!
Створено: 2020-01-29 15:01:20Оновлено: 2020-01-29 15:02:42
Центр «Віза» намагається стати ближчим до кожного криворіжця, адже тримаючи з громадою зворотній зв’язок, ми розуміємо, які питання їх турбують.
Кожен з Вас може отримати відповідь на запитання або ж внести свої побажання, пропозиції, зауваження звернувшись на:
- «Гарячу» лінія ЦНАПу «Віза» 0-800-500-459, за весь час оператором опрацьовано 19 260 звернень, у тому числі у 2020 році – 785;
- Вебпортал Центру http://viza.kr.gov.ua/, розділ «Зворотній зв’язок» з можливістю:
- прийняти участь в опитуванні на інтерактивному опитуванні «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН». Впроваджене з липня 2017, на теперішній час проведено 18 досліджень;
- оцінити якість наданих послуг на сторінці «Ваш контроль» або безпосередньо у особистому кабінеті на вебпорталі Центру «Віза;
- звернутись на електронну адресу Центру «Віза» скориставшись сторінками «Написати листа» або «Залишити відгук»;
- переглянути роз`ясненнями з питань, що є актуальними сьогодні на сторінці «Запитання і відповіді».
Ми завжди раді чути, як добрі слова, так і критику. Ні одне звернення не залишаємо без уваги - розглядаємо, аналізуємо та постійно працюємо над покращенням якості обслуговування Центру «Віза», щоб замовлення послуг було максимально комфортним, доступним та якісним!
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
29 січня 2020