Центр «Віза» («Центр Дії»): Підсумки роботи сервісу «Мобільний адміністратор» за 2021 рік
Створено: 2021-12-28 14:41:08Оновлено: 2021-12-28 15:30:25
Центр адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») постійно удосконалює свою роботу та використовує сучасні методи обслуговування громадян. Сервіс під назвою «Мобільний адміністратор» запроваджено для зручності громадян з обмеженими фізичними можливостями та людей похилого віку, які за станом здоров’я не мають можливості самостійно відвідати ЦНАП «Віза» («Центр Дії»), або його територіальні підрозділи. Данийсервіс запроваджено з грудня 2017 року і ним вже скористався 801 мешканець нашого міста (удома - 792, а в лікарні – 8). Звернення таких людей не може залишатися без уваги, а їх потреба у вирішенні питань щодо оформлення необхідних документів залишається завжди актуальною.Мешканці міста дуже позитивно сприймають допомогу в отриманні адміністративних послуг шляхом безкоштовного виїзного обслуговування. Оплата здійснюється тільки за послуги, за які передбачений адміністративний збір за законом.
Адміністратор ЦНАПу, згідно затвердженого графіку за попередньо погодженою датою і годиною візиту з заявником, приїжджає за місцем його знаходження, оформлює всі необхідні документи для надання адміністративної послуги. Видача результату здійснюється при повторному виїзді до заявника.
Нагадуємо, що адміністраторна виїзді може прийняти документи для надання будь-якоїадміністративноїпослуги, крім: оформлення паспортів, надання інформації з Державного земельного кадастру, видачі та обміну водійських посвідчень, оформлення, переоформлення транспортних засобів, отримання, скасування чи блокування кваліфікованого електронного підпису, печатки, тому що це технічно неможливо.
Протягом поточного року було здійснено близько 200 виїздів, під час яких спеціалістами надано 209 адміністративних послуг та понад 100 консультацій.
У зв’язку з непростою епідеміологічною ситуацією, виїзні обслуговування до заявників послуг із застосуванням сервісу «Мобільний адміністратор» здійснювались лише у невідкладних життєвих ситуаціях з обов’язковим дотриманням проти-епідемічних заходів.
Найбільш популярні та запитувані послуги сервісу:
- державна реєстрація бізнесу та права власності на нерухоме майно;
- приватизація земельної ділянки та житла;
- реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням;
- надання архівних довідок соціально-правового характеру та копій документів.
Головна наша мета, щоб споживачі адміністративних послуг були задоволені. Дякуємо, що користуєтеся нашими послугами!
Щоб замовити виїзне обслуговування необхідно подати заявку в зручний для Вас спосіб:
- за телефоном «Гарячої» лінії Центру «Віза» («Центр Дії») 0-800-500-459 (безкоштовно);
- звернувшись до офісів Центру «Віза» («Центр Дії»), його територіальних підрозділів, Мобільних офісів;
- через електронну пошту: [email protected];
- через вебпортал Центру «Віза» («Центр Дії»)http://viza.kr.gov.ua, розділ «Віза Мобільна» / «Заявка на виїзне обслуговування»;
- через мобільний застосунок «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії»)- «Виїзне обслуговування».
Ми працюємо для Вас!
# ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: [email protected]; http://viza.kr.gov.ua
28 грудня 2021