ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЬНІ ПРОДОВЖУЮТЬ СВОЮ РОБОТУ У ГРУДНІ
Створено: 2021-12-28 11:53:57Оновлено: 2021-12-28 12:00:30
З 20.12.2021 по 24.12.2021 під час онлайн-консультацій у Контакт-центрі 1520 криворіжці мали можливість поставити свої запитання до заступників голів Саксаганської, Покровської та Металургійної районних у місті рад, директорів департаментів у справах сім’ї, молоді та спорту, адміністративних послуг, начальника відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому міської ради.
20.12.2021 розпочала тиждень онлайн-прийомів директор департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту виконкому Криворізької міської ради СВІТЛАНА ЛАВРЕНКО, яка проінформувала мешканців міста з наступних питань.
- Чи може багатодітна родина яка мешкає у місті без реєстрації отримати матеріальну допомогу?
Згідно з Положенням «Про надання одноразової матеріальної допомоги багатодітним сім’ям міста бюджетним коштом» матеріальна допомога надається одному з батьків, який зареєстрований у місті. Виплачується вона по 1 тис. грн. на кожну дитину, яка також обов’язково повинна бути зареєстрована у м. Кривому Розі.
- Які терміни виплати матеріальної допомоги?
Матеріальна допомога надається протягом року. Документи на виплату матеріальної допомоги приймаються до 01 грудня з метою її виплати до кінця року.
З 04.01.2022 року виконкоми районних у місті рад почнуть приймати документи на виплату матеріальної допомоги у 2022 році. Перше рішення буде розглянуте у лютому 2022 року на засіданні виконкому Криворізької міської ради.
На 2022 рік у бюджеті міста передбачено 13 млн. 457 тис. грн. на виплату даної матеріально допомоги, що повністю задовольняє потреби міста (згідно зі статистичними даними). Щомісяця, починаючи з лютого, на виплату матеріальної допомоги передбачено 1 млн. 250 тис. грн. відповідно до фінансових асигнувань.
21.12.2021 онлайн – прийом провів заступник голови Саксаганської районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів влади ІГОР КРИВОРОТНІЙ, який відповів на запитання мешканців щодо:
- відсутності опалення по вул. Космонавтів,28;
- ремонту контейнерного майданчику біля будинку №41 на мкрн. Сонячний;
- руйнування фасадної частини будинку по вул.Співдружності,22, що несе небезпеку для перехожих та ремонту ліфту у 2 під’їзді.
В той же день з 14.00 до 16.00 на різноманітні питання від мешканців відповідала на онлайн прийомі директор департаменту адміністративних послуг виконкому міської ради ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА.
- Як оформити заявку на 1000 грн у межах програми єПідтримка?
19 грудня офіційно стартував проєкт Міністерства цифрової трансформації єПідтримка, який фактично є програмою підтримки бізнесу, що найбільше постраждав під час пандемії. Суть проєкту в тому, що вакциновані громадяни України віком від 18 років можуть отримати віртуальну 1000 грн, яку протягом 4-х місяців з моменту отримання можна витратити на певні види послуг, а саме:
- купівлю книжок;
- відвідування спортзалу;
- авіа або залізничні квитки в межах України;
- відвідування театрів, кіно, музеїв та концертів.
Цього року відбудеться перший етап програми, взяти участь у якому можна до 29 грудня і доступна поки лише для користувачів мобільного застосунку Дія, в якому згенеровано «зелений» COVID-сертифікат про вакцинацію, але вже наступного року планується її продовжити та розробити альтернативний механізм для отримання виплат для тих в кого Дії не має.
Як же оформити заявку на отримання 1000 грн у застосунку Дія? Зробити це дуже просто, всього за пару кліків. Для цього необхідно:
- оформити спеціальну картку єПідтримка в одному з банків-партнерів (А-Банк, Альфа-Банк, Монобанк, ПриватБанк, Укргазбанк) онлайн або особисто у відділенні банку;
- відкрити у своєму смартфоні застосунок Дія (або завантажити його, якщо ще цього не зробили), перевірити чи не потребує встановлена версія оновлення та авторизуватися в ньому;
- переконатися, що у Вас саме «зелений» COVID-сертифікат про отримання двох доз вакцини. Якщо сертифікат ще не згенеровано, то обов’язково згенеруйте його саме у застосунку Дія, оскільки отриманий у сімейного лікаря або на порталі Дія паперовий сертифікат не підходить для отримання виплат. Згенерувати COVID-сертифікат у застосунку можна, як за наявності паспорта громадянина України у вигляді ID-картки, так і паспорта-книжечки;
- у застосунку Дія перейти до розділу «Послуги» та обрати «єПідтримка»;
- вибрати для зарахування виплати картку єПідтримка та очікувати на виплати протягом 10 днів.
Тож, вакцинуйтеся, оновлюйте застосунок Дія та оформлюйте свою 1000 грн!
- Як згенерувати COVID-сертифікат в Дії?
Багато криворіжців звертаються до Контакт•Центру 15-20 та на «Гарячу» лінію Центру «Віза» («Центр Дії») з проханням допомогти згенерувати COVID-сертифікати в Дії. Наводимо інструкцію, як зробити це самостійно самостійно.
У застосунку Дія:
- авторизуйтесь у застосунку;
- натисніть «Послуги» та оберіть пункт «COVID-сертифікати» та «Отримати сертифікат»;
- поставте галочку для надання згоди на передачу даних з Електронної системи охорони здоров’я у Дію.
Також у застосунку Дія є можливість згенерувати COVID–сертифікат у PDF-форматі. Для цього необхідно лише натиснути на свій міжнародний COVID–сертифікат та вибрати в меню пункт «Завантажити сертифікат (PDF). Це дозволить завантажити його в телефон або надіслати у месенджер.
На порталі Дія:
- авторизуйтесь на порталі;
- у меню «Послуги» оберіть пункт «Здоров’я», а потім - потрібний тип сертифікату;
- надайте згоду на передачу даних з Електронної системи охорони здоров’я у Дію.
До речі, відучора на порталі доступні крім сертифікату про вакцинацію ще й сертифікат про негативний ПЛР-тест, що діятиме 72 години з моменту здачі аналізу, та сертифікат про одужання від COVID-19, який можна отримати не раніше 15 дня з підтвердження лікарем діагнозу COVID-19 та внесення даних в ЕСОЗ і який буде чинним протягом 105 днів від дати встановлення діагнозу. Крім того, на порталі батьки можуть згенерувати COVID-сертифікат дітям від 12 років, які отримали хоча б одну дозу вакцини. З 14 років підлітки можуть самостійно авторизуватися на порталі через BankID, якщо вже мають банківську картку. А якщо в дитини ще немає паспорта, це можуть зробити батьки.
Звертаємо увагу, що COVID–сертифікат формується вже після першої дози вакцини, якщо в реєстр внесено правильні дані.
Вичерпну інформацію щодо COVID–сертифікатів можна переглянути за посиланням https://covid19.diia.gov.ua/.
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: [email protected];
23.12.2021 консультував криворіжців начальник відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому міської ради ДМИТРО ГОРЮНОВ.
- Органи держархбудконтролю місцевого самоврядування і надалі здійснюватимуть свої повноваження.
Як було раніше повідомлено, у вересні поточного року Державну архітектурно-будівельну інспекцію України офіційно ліквідовано і розпочато роботу нового органу - Державної інспекції архітектури та містобудування України.
Кабінет Міністрів України ухвалив постанови, яким вносяться зміни до низки раніше діючих постанов щодо діяльності органів держархбудконтролю та нагляду.
Зокрема, запропоновані зміни передбачають, що після початку роботи ДІАМ сільські, селищні, міські ради, які отримали повноваження у сфері архітектурно-будівельного контролю до 18 березня 2020 року, і надалі продовжують їх здійснювати.
У відповідності до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства», 11.08.2016р. відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Криворізької міської ради були передані повноваження, у тому числі щодо здійснення дозвільно – реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності на території м. Кривий Ріг.
З урахуванням зазначеного, повідомляємо, що відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Криворізької міської ради і надалі продовжує виконувати свої функції якісно та належним чином, у повній мірі задовольняючи існуючі потреби та запити місцевих суб’єктів містобудування.
- Типові помилки, що виникають під час заповнення замовниками документів декларативного характеру.
Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Криворізької міської ради звертає увагу на типові помилки, що допускаються замовниками при заповненні та подачі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Основними причинами повернення на доопрацювання документів декларативного характеру є:
1) невідповідність поданих документів вимогам законодавства - порушення форм, затверджених Постановами Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» (із змінами), № 461 від 13.04.2011 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» (із змінами) (надалі – Постанови № 466 та № 461) та наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 03.07.2018 № 158 (із змінами) (надалі - Наказ № 158);
2) ненадання в повному обсязі інформації, передбаченої затвердженими формами документів, що за змістом є достатньою для прийняття рішення про їх реєстрацію;
3) подання копій документів, не засвідчених в установленому порядку, з урахуванням вимог Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 (із змінами);
4) ненадання в повному обсязі документів, необхідних для розгляду та реєстрації, перелік яких визначений Постановою № 466 та Наказом № 158.
З інформацією щодо форм бланків та зразків заповнення документів можна ознайомитися на:
- офіційній сторінці Відділу державного архітектурно-будівельного контролю на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету за посиланням https://kr.gov.ua/ua/st/pg/280818675977728_s/;
- на вебпорталі Центру адміністративних послуг «Віза» за посиланням https://viza.kr.gov.ua/#/services_all;
- офіційному вебпорталі міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр».
Для отримання роз’яснень та консультацій можна звернутись до працівників відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Криворізької міської ради у Центрі адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») кожного понеділка, середи, четверга з 8:00 до 12:30 та з 13:00 до 15:30 години (на період карантину), а також звернутися за телефонами: (0564) 92-03-25; 92-04-24; 92-05-35; 92-05-24.
24.12.2021 на питання мешканців відповідали:
голова Покровської районної в місті ради АНДРІЙ СОКОЛОВСЬКИЙ щодо:
- безпеки для здоров’я мешканців вул. Ватутіна,43 від встановлення вишки мобільного зв’язку на даху приміщення АТ «Криворізька теплоцентраль»;
- благоустрою території колишньої автобази по вул.П’ятихатська;
- відновлення благоустрою після ремонтних робіт ДТЕК Дніпровські електромережі по вул. Новобудов.
заступник голови Металургійної районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради ОЛЕКСАНДР КУЧЕР щодо:
- відсутності опалення в квартирах по пр-ту Гагаріна,50;
- асфальтування прибудинкових територій по вул. Костенко,14,29;
- реконструкції контейнерного майданчику та під’їзних шляхів по вул. Степана Тільги,29;
- низьких температурних параметрів теплоносія по вул. Костен-ко,25,27,29; Соборності 14,39,43; Степана Тільги,19; Віталія Матусевича,12,18,20;
- наявності агресивних собак по вул. Мистецькій.
Усі бажаючі мешканці мали можливість поспілкуватися, отримати відповіді та роз’яснення на свої питання. Озвучені питання взяті на контроль.
28 грудня 2021