Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ВИ ЗАПИТУВАЛИ – ВІДПОВІДАЄМО: ПРО ЛИСТ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ

Створено: 2021-09-28 09:58:21Оновлено: 2021-09-28 10:00:07

Коментує   директор  департаменту соціальної політики

 виконкому Криворізької міської ради Інеса Благун

Що робити в такому випадку, якщо

офіційно працевлаштованому працівнику  відкрито електронний листок непрацездатності, але в електронному кабінеті страхувальника (роботодавця) він не відображається.

Листок непрацездатності формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність, сформованим лікуючим лікарем при пред’явленні паспорта чи іншого документа, що засвідчує особу непрацездатного, у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи.

У випадку, коли на порталі Пенсійного фонду України в кабінеті страхувальника (яким являється роботодавець) не відображається інформація про наявність відкритого електронного листка непрацездатності в найманого працівника, роботодавцю необхідно звернутись до Криворізького відділу ведення карток реєстру застрахованих осіб №2 управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за телефоном: 0676262458.

Якщо спеціалістами пенсійного фонду не буде виявлено помилки зі сторони роботодавця, застрахованій особі, тобто найманому працівнику, слід звернутись до лікуючого лікаря для перевірки персональних даних, внесених до електронного листка непрацездатності, в тому числі, до декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу.

Довідково: листок непрацездатності є підставою для звільнення від роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

  • Як отримати часткову компенсацію на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 1 000 грн. у разі   зміни місця реєстрації?

Вами подано заяву на отримання часткової компенсації на оплату житлово-комунальних послуг за попереднім місцем реєстрації, але в подальшому, в поточному році, змінено адресу реєстрації.  Якщо на час зміни адреси, Ви ще не отримали часткову компенсацію, яка надається один раз на рік на одне домогосподарство, необхідно звернутися з заявою на ім’я керівника управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради за попереднім місцем реєстрації про відмову у наданні  часткової компенсації та подати заяву на отримання часткової компенсації за новим місцем реєстрації.

 

28 вересня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради