ВИ ЗАПИТУВАЛИ – ВІДПОВІДАЄМО: ПРО ЛИСТ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ
Створено: 2021-09-28 09:58:21Оновлено: 2021-09-28 10:00:07
Коментує директор департаменту соціальної політики
виконкому Криворізької міської ради Інеса Благун
Що робити в такому випадку, якщо
офіційно працевлаштованому працівнику відкрито електронний листок непрацездатності, але в електронному кабінеті страхувальника (роботодавця) він не відображається.
Листок непрацездатності формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність, сформованим лікуючим лікарем при пред’явленні паспорта чи іншого документа, що засвідчує особу непрацездатного, у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи.
У випадку, коли на порталі Пенсійного фонду України в кабінеті страхувальника (яким являється роботодавець) не відображається інформація про наявність відкритого електронного листка непрацездатності в найманого працівника, роботодавцю необхідно звернутись до Криворізького відділу ведення карток реєстру застрахованих осіб №2 управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за телефоном: 0676262458.
Якщо спеціалістами пенсійного фонду не буде виявлено помилки зі сторони роботодавця, застрахованій особі, тобто найманому працівнику, слід звернутись до лікуючого лікаря для перевірки персональних даних, внесених до електронного листка непрацездатності, в тому числі, до декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу.
Довідково: листок непрацездатності є підставою для звільнення від роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
- Як отримати часткову компенсацію на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 1 000 грн. у разі зміни місця реєстрації?
Вами подано заяву на отримання часткової компенсації на оплату житлово-комунальних послуг за попереднім місцем реєстрації, але в подальшому, в поточному році, змінено адресу реєстрації. Якщо на час зміни адреси, Ви ще не отримали часткову компенсацію, яка надається один раз на рік на одне домогосподарство, необхідно звернутися з заявою на ім’я керівника управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради за попереднім місцем реєстрації про відмову у наданні часткової компенсації та подати заяву на отримання часткової компенсації за новим місцем реєстрації.
28 вересня 2021