Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ТРИ ТИЖНІ РОБОТИ КОНТАКТ-ЦЕНТРУ. ЩО ХВИЛЮВАЛО КРИВОРІЖЦІВ НАЙБІЛЬШЕ?

Створено: 2020-09-28 13:43:51Оновлено: 2020-09-28 13:46:01

Контакт-центр 1520 працює у тестовому режимі з мешканцями з 07.09.2020. За цей період до центру надійшло близько 2000 заявок від криворіжців. Вони різноманітні, але намітилась тенденція, що більшість (40%) з них стосуються надання послуг мешканцям будинків управителями.

Найбільше заявок щодо роботи управителів надходить від мешканців Саксаганського, Покровського та Центрально-міського районів, найменше – від  Довгинцівського району.

Що ж хвилює криворіжців? Ремонти покрівель, знесення сухостою та  обрізка дерев, ремонт та перебої в роботі ліфтів, обслуговування будинку і прибудинкової території, підтоплення підвалів, низький тиск води, вивезення твердих побутових відходів, з’явилися питання щодо підготовки до нового опалювального сезону, й інші. І це зрозуміло – ми хочемо жити у комфортному місті! Нам хочеться повертатися в охайний двір, у якому приємно проводити час! І чомусь думаємо, що цей комфорт з’явиться сам по собі, що послугу нам будуть надавати безплатно. Але ж ми, як споживачі, розуміємо, що відносини з надавачами послуг будуються виключно на договірних засадах, і за надану послугу необхідно сплачувати. Звісно ж потрібно  контролювати й якість надання, а також впливати на те, які роботи необхідно виконувати першочергово мають самі ж мешканці будинків.

Ми проаналізували всі заявки до управителів, найбільше їх надійшло до  ТОВ «Сітісервіс-КР» (28%) та ТОВ «Житлосервіс КР» (25,5%).  Керівники цих керуючих компаній наголошують на величезних сумах заборгованості мешканцями за вже виконані послуги. Що маємо: по Сітісервісу 41,4 млн. грн. заборгованості, по Житлосервісу – 50,0 млн. грн., загальна заборгованість по місту складає більше 200 млн.грн., а по окремим будинкам вона сягає від 100 до 500 тис.грн.!

Але ж є і сумлінні платники! І цілком зрозуміло, що вони наполягають на отриманні якісних послуг! Бо мають на це право!

Управителі активно співпрацюють з Контакт-центром і мають навіть подяки від мешканців за виконані заявки!

Ми звертаємось і до криворіжців – сплачуйте вчасно та контролюйте якість послуг – тільки з вами разом ми зможемо зробити наше місто ще більш комфортним для життя!

Міський голова Юрій Вілкул наголошує всім виконавцям, що передусім важливо забезпечити  комфорт і допомогу мешканцям та зосередити увагу на якості виконання кожного проблемного питання!

28 вересня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради