«Гарячі» питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «Візи»: роз’яснюємо актуальне
Створено: 2020-09-28 14:51:24Оновлено: 2020-09-28 14:55:46
З початку року операторами «Гарячої» лінії Центру «Віза» 0-800-500-459 прийнято більше 24 тисяч вхідних дзвінків, що в три рази більше за аналогічний період минулого року. Під час карантину кількість звернень збільшилась в 4 рази. Ми уважно аналізуємо тематику звернень на «Гарячу» лінію Центру «Віза» та постійно проводимо роз’яснення з актуальних питань, шляхом розміщення інформації на вебпорталі Центру «Віза», офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету. Сьогодні роз’яснюємо таке:
- Чи можна замовити виїзне обслуговування на дому кейс-адміністраторами під час карантину?
22 вересня 2020 року, прийнято рішення Криворізької міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міськради, яким департаментам адміністративних послуг та соціальної політики, як виняток, у разі виникнення потреби мешканців у наданні невідкладних, у першу чергу соціальних послуг, дозволено здійснювати виїзне обслуговування населення у Мобільних офісах муніципальних послуг, а через кейс-адміністраторів, за місцем проживання (перебування).
Скористатись сервісом виїзного обслуговування кейс-адміністраторів можуть слідуючі категорії мешканців міста:
- особи з інвалідністю внаслідок війни;
- учасники бойових дій;
- учасники війни;
- Герої України;
- Герої Соціалістичної Праці;
- особи з інвалідністю І, ІІ груп, діти з інвалідністю;
- особи, які досягли 75-річного віку
- особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги;
- багатодітні сім’ї, у яких виховується 5 і більше дітей, та сім’ї, матері яких мають почесне звання «Мати-героїня»
- особи, які тимчасово втратили можливість самостійно пересуватися, та породіллі (під час перебування у лікарняних закладах, удома), які особисто не можуть звернутися до Центру «Віза.
Оформити заявку можна:
* за телефоном «Гарячої» лінії Центру «ВІЗА» 0-800-500-459 (безкоштовно);
* оформивши електронне звернення на вебпорталі Центру «Віза» http://viza.kr.gov.ua, на e-mail: [email protected], мобільному застосункі «Ваш Центр адміністративних послуг «ВІЗА» - «Виїзне обслуговування» (цілодобово).
Наголошуємо прийом документів буде здійснюватись за умови чіткого дотримання протиепідемічних заходів (наявність респіратору чи захисної маски, дотримання соціальної дистанції (не менше 1.5 м).
- Як можна зареєструвати громадську організацію онлайн?
Громадські організації мають можливість скористатись низкою доступних електронних сервісів та послуг, перевагами яких є економія часу та відсутність необхідності відвідувати орган державної влади, як:
* Електронна державна реєстрація громадського об’єднання – створення та реєстрація нового громадського об’єднання не виходячи з дому на вебпорталі «Онлайн будинок юстиції» за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/registration-ur;
* Попередній правовий аналіз документів на реєстрацію громадської організації (https://online.minjust.gov.ua/dokumenty/go);
* Пошук відомостей про громадське об’єднання в Реєстрі громадських об’єднань (https://rgo.minjust.gov.ua/);
* Пошук відомостей про будь-яку юридичну особу в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch);
* Отримання результатів надання адміністративної послуги (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch розділ «Результат надання адміністративних послуг»);
- Як можна дізнатись про готовність документів в Центрі «Віза»?
При подачі пакетів документів, адміністратор Центру «Віза» з’ясовує прийнятний спосіб інформування - телефоном, шляхом направлення СМС-повідомлення, повідомлення на електронну пошту та його отримання - особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку.
В Центрі «Віза» та його територіальних підрозділах інформування замовників послуг про результат, за їх бажанням, відбувається, як правило, шляхом направлення СМС-повідомлення щодо готовності документів.
СМС-повідомлення направляється на зазначений у зверненні номер телефону наступного тексту: «Документи готові (Код № ХХХХХХ), реєстрація: https://cutt.ly/myPGz6F», де номер коду ідентифікує саме Ваше звернення.
Крім того, кожному замовнику доступний ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ для перегляду всіх звернень до Центру «Віза» та перевірки стану розгляду поданих документів. А користуватися електронним кабінетом ПРОСТО:
- перейти на вебпорталі Центру «Віза» у розділ «Мій кабінет»: http://viza.kr.gov.ua/#/login
- авторизуватися зручним способом
- переглянути стан своїх звернень
А ще, замовники біометричних паспортів можуть самостійно відстежити стан оформлення паспорта в режимі он-лайн, на офіційному веб-сайті Державної міграційної служби України, через електронний сервіс: «Перевірка стану оформлення документів» за наступним посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/docstate.htm.
Бережіть себе – будьте здорові!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
28 вересня 2020