Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ПРОСТО-ДОСТУПНО-ЯКІСНО має бути для всіх категорій споживачів адмінпослуг в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу

Створено: 2018-09-28 11:29:25Оновлено: 2018-09-28 11:36:45

Саме таке завдання ставить міський голова Ю.Г. Вілкул перед офісами послуг органів місцевого самоврядування Кривого Рогу, яких уже 33 і розміщено їх в усіх районах для зручностей мешканців.

Як покращити якість надання послуг маломобільним криворіжцям – від вагітних жінок до людей з вадами здоров’я і інвалідністю? Ці питання обговорювалось на засіданні  експертної комісії з питань реформування публічних, у т.ч. адміністративних послуг 27.09.2018 у виконкомі міської ради.

Довідково: комісію та її склад затверджено рішенням виконкому міської ради від 14.03.2018 №122 «Про реформування адміністративних, інших публічних послуг у органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу». До її складу, крім служб, експертів, активістів, громадських організацій, увійшли депутати міської ради, яких «делегували», всі, без винятку Постійні комісії міської ради. Основні завдання комісії - визначення пріоритетних напрямків реформи адмінпослуг, експертиза відповідних нормативно-правових актів, координація роботи по запровадженню заходів з реформування. Голова комісії – заступник міського голови Надія Леонідівна Подоплєлова.

Доповіли на комісії про забезпечення доступності в офісах послуг органів місцевого самоврядування директор департаменту адміністративних послуг Н.І.Романовська та заступник директора департаменту соціальної політики О.Я.Калугіна.

В обговоренні прийняли участь члени експертної комісії – депутати міської ради Н.Г.Шевченко, А.В.Богатирьов, Л.В.Бурман; член експертної комісії – голова міської галузевої ради підприємців з питань містобудування, земельних відносин і рекламної діяльності С.В.Коврига, голова Криворізької міської організації ветеранів М.К.Дабіжа, голова Криворізької міської координаційної ради громадської організації інвалідів Л.М.Королех, заступник голови Громадської організації «Творчих інвалідів та інвалідів приватних підприємців «Разом» С.М.Комарова, голова громадської організаціїї «Об’єднання солдатських матерів Криворіжжя» Н.А.Король, голова громадської організації по захисту прав дітей-інвалідів «Промінь Надії» І.В. Балагурова, перший заступник голови громадської організаціїї Криворізької міської організації Української спілки ветеранів Афганістану О.П.Горанько.

Цікавими були пропозиції щодо розширення сфери інформованості криворіжців про адміністративні, соціальні послуги, шляхом поширення її у громадському транспорті, медичних та навчальних закладах, установах соціального захисту населення, РАЦСах; обслуговування членів громадських організацій людей з інвалідністю Мобільним офісом; розширення «пакетних» послуг за життєвими ситуаціями.

Головам громадських організацій, запрошеним на засідання, було запропоновано заповнити анкету з пропозиціями щодо удосконалення міських сервісів адмінпослуг, та презентовано нові видання виконкому міськради:

з метою інформаційної доступності послуг влади членам їх громадських організацій.

Пропозиції обговорювались жваво, отже службовцям департаментів адміністративних послуг, соціальної політики, управлінню з питань реєстрації є  над чим працювати вже завтра.

Запрошуємо і активних мешканців долучитись до цієї суперважливої роботи.

Контакти:

  • ·     департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради, безкоштовна «гаряча» лінія Центру адміністративних послуг «Віза» 0-800-500-459;
  • ·     департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради:

 74-72-77;

  • управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:

 74-29-49.

 

Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра!


Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected]

28 вересня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради