ПРО РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ІНСПЕКЦІЇ З БЛАГОУСТРОЮ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Створено: 2021-08-28 11:54:19Оновлено: 2021-08-28 11:59:51
Коментує начальник інспекції з благоустрою виконкому
Криворізької міської ради АНДРІЙ НИЧИПОРОВ
Від мешканців міста до Контакт-центру м. Кривий Ріг з питань, що відносяться до повноважень інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради з початку серпня 2021 року надійшло 85 заявок.
Із них:
54 заявки (64% від загальної кількості) стосуються відновлення благоустрою після виконання суб’єктами господарювання земляних ремонтних робіт;
15 заявок (18% від загальної кількості) надійшли з питань незадовільного санітарного стану контейнерних майданчиків, утворення стихійних сміттєзвалищ, неякісного прибирання;
11 заявок (13% від загальної кількості) стосуються покосу трави та карантинних рослин;
5 заявок (5% від загальної кількості) інші питання.
В ході опрацювання отриманих заявок співробітниками інспекції здійснено перевірки з виїздом за вказаними адресами та направлено виконавцям робіт 39 приписів щодо відновлення благоустрою після виконання ремонтних робіт, 27 приписів щодо здійснення благоустрою та приведення території до належного санітарного стану, серед яких АТ «Криворізька теплоцентраль», КПТМ «Криворіжтепломережа», КП «Кривбасводоканал», АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі», АТ ОГС «Криворіжгаз», ТОВ «Житлокомцентр», ТОВ «Житлосервіс-КР», ТОВ «Сі-тісервіс-КР», ТОВ «Екоспецтранс», ТОВ «ТК Інсайт», ТОВ «Енергостар ЛТД», ТОВ «Рім-Буд».
Питання знаходяться на контролі інспекції з благоустрою, по завершенню термінів виконання приписів здійснюється перевірка.
Фото на виконання заявок мешканців:
відновлено благоустрій після виконання земляних робіт, покіс, прибирання контейнерних майданчиків, накриття оглядових колодязів:
28 серпня 2021