Зупинимо COVID-19 разом!
Створено: 2020-08-28 12:45:54Оновлено: 2020-08-28 12:49:49
Карантин не заважає нам працювати, а навпаки – дає нам змогу згуртуватися та показати якісний результат! Майже 170 тис.послуг – стільки послуг надано за період карантину (з 12.03.2020) офісами послуг органів місцевого самоврядування м.Кривого Рогу. За цей період збільшилася майже втричі кількість «безконтактних» звернень: письмових звернень та звернень, що надійшли засобами пошти і електронного зв’язку до Центру «Віза».
З червня місяця Центр «Віза» поновив особистий прийом суб’єктів звернень. З метою унеможливлення скупченості людей, прийом здійснюється виключно за попереднім записом в електронну чергу. При зверненні заявник повинен мати респіратор чи захисну маску.
Статистика свідчить про збільшення кількості заявників:
За час карантину в Центрі адміністративних послуг «Віза» накопичилося 1998 готових результатів послуг. Для зручності наших відвідувачів ми щоп’ятниці розміщуємо реєстри готових результатів послуг, у тому числі щодо:
- земельних питань – 693;
- дозвільних процедур – 234;
- оформлення паспортів– 341;
- послуг виконкомів районних у місті рад – 246;
- реєстрації нерухомості – 133;
- реєстрації бізнесу – 164;
- питань архітектури – 82;
- пакетних послуг – 105.
Звертаємо увагу криворіжців на графік роботи Центру «Віза», його територіальних підрозділів із замовниками послуг під час карантину: з 08.00 до 15.30 щоденно (крім вихідних та святкових днів), перерва з 12.30 до 13.00; та в 4-ту суботу кожного місяця (у Головному офісі).
Інформацію про готовий результат послуг можна отримати онлайн в електронному кабінеті на вебпорталі ЦНАПу «Віза»:
Крок 1 перейти в розділ «Мій кабінет»: http://viza.kr.gov.ua/#/login;
Крок 2 авторизуватися зручним способом (BankID. КЕП. MobileID);
Крок 3 переглянути стан своїх звернень.
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративнихпослуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: viza@kr.gov.ua
28 серпня 2020