Криворізький центр адмінпослуг перший в Україні розпочав видачу кваліфікованих електронних підписів у рамках договору міста з МВС
Створено: 2021-05-28 13:47:28Оновлено: 2021-05-28 13:49:09
«Зелене світло» для організації ефективної та якісної роботи криворізьких службовців, бізнесу, працівників комунальних підприємств. У місті запрацював пункт реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг – акредитованого центру сертифікації ключів Міністерства внутрішніх справ України.
Звернувшись до фахіців пункту, криворіжці зможуть отримати, безкоштовно, електронний підпис (або КЕП) та електронні печатки.
Даючи старт в роботі нового сервісу, мер Костянтин Павлов зазначив: «Мені дуже приємно, що Кривий Ріг упевнено тримає високу марку якості в наданні адміністративних послуг для наших мешканців. Дійсно, звернувшись до Центру «Віза», кожен криворіжець просто, якісно та доступно може отримати потрібні їм дозволи, витяги, паспорти, свідоцтва та інші довідки.
Всього, наша «Віза» надає 440 видів публічних послуг. Сьогодні до цього переліку додаємо ще один сучасний, зручний сервіс - видачу електронного підпису та електронної печатки. Ми перші в Україні серед ЦНАПів розпочинаємо таку роботу у рамках підписаного договору з Міністерством внутрішніх справ. У перспективі, плануємо всі документи та послуги зробити для криворіжців в електронному вигляді, максимально усунути бюрократичні перешкоди та модернізувати роботу адміністраторів. У нас для цього є головний ресурс – професійна команда фахівхців, яка вже протягом 18 років віддано працює над розширенням та підвищенням якості надання адмінпослуг».
У відокремленому пункті реєстрації працює 6 фахівців, з них 4 - адміністратори та співробітник, відповідальний за захист інформації. Всі вони пройшли інструктаж, необхідне стажування, успішно відпрацювали в тестовому режимі і готові до прийому замовників.
Роботу пункту оцінили перші користувачі. Сімейний лікар Ольга Чех оформила тут кваліфікований електронний підпис (КЕП). «КЕП дає можливість підписувати мені електронні картки, направлення пацієнтам, а у майбутньому – лікарняні листи. Це досить комфортно, тому що все захищено і людям не потрібно буде чекати в чергах, надавати паперові листи. Пацієнти в електронному вигляді зможуть отримати електронні рецепти по реімбурсації та направлення до вузьких спеціалістів. Сама процедура отримання КЕПу комфортна, зручна та швидка», - зазначила О.Чех.
Кваліфікований електронний підпис — аналог власноручного підпису. Будь-який документ, підписаний КЕП, рівнозначний паперовому з підписом від руки. Використання КЕП забезпечує: юридичну силу електронних документів; конфіденційність інформації, яка унеможливлює доступ до неї будь-якої особи, що не володіє секретним ключем (додаткові можливості шифрування документів); удосконалення бізнес-процесів – ведення електронного документообігу, укладення договорів, оформлення платіжних документів, проведення численних комерційних операцій.
Для працівників комунальних підприємств це - можливість дистанційно отримувати адміністративні та інші публічні послуги, без черг та без зайвих відвідувань установ через державний портал Дія, портал ЦНАПу «Віза», інші е-ресурси.
Довідково: У Кривому Розі працює 37 офісів послуг ЦНАП «Віза» (20 офісів Центру, у тому числі, 4 мобільні та 8 паспортних; офіс з реєстрації бізнесу й нерухомого майна; 8 офісів з реєстрації місця проживання громадян; 8 віддалених робочих місць з надання соціальних послуг населенню). З початку року замовникам надано близько 464 тисяч послуг (430 665 – за весь 2020 рік).
Офісами послуг органів місцевого самоврядування реалізуються міські проєкти: «ВІЗА МОБІЛЬНА», «ВАША ДІДЖИТАЛ ВІЗА», «ВІЗА ГАРЯЧА», «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО». Продовжено практику відпрацювання моделей послуг «одним пакетом» за життєвими ситуаціями (на сьогодні через Центр надається 9 «пакетних» послуг). Криворізький ЦНАП одним з перших в Україні запровадив загальнодержавні комплексні електронні послуги – «єМалятко», «ID-14», «е-Прописка», активно розвиває комплекс електронних послуг муніципального рівня.
28 травня 2021