Отримати КЕП у ЦНАПі «Віза» відтепер реально!
Створено: 2021-05-28 14:36:51Оновлено: 2021-05-28 14:39:46
Сьогодні у Центрі адміністративних послуг «Віза» за участю міського голови Костянтина Павлова відкрито Відокремлений пункт реєстрації №057 кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг – акредитованого центру сертифікації ключів Міністерства внутрішніх справ України.
Ми перший та єдиний в Україні ЦНАП, що надаватиме адміністраторами послуги з оформлення КЕПів відповідно до Договору доручення АЦСК МВС, а для самого МВС – це експериментальна взаємодія, тому що із 33 пунктів МВС – 30 лише для обслуговування працівників Нацполіції, ДМС, ДСНС, працівників державних органів та установ, що розміщуються в будинку Уряду. І лише 3 (всі знаходяться в Києві) – для інших замовників. Донедавна в нашому місті кваліфіковані електронні довірчі послуги надавалися лише в одному пункті обслуговування від АЦСК Державної Податкової служби (з 1 березня таких пунктів стало 3). Відсьогодні Центр адміністративних послуг «Віза» став ще однією «точкою доступу» криворіжців до кваліфікованих електронних довірчих послуг, адже кожен бажаючий зможе абсолютно безкоштовно оформити, скасувати або заблокувати КЕП безпосередньо у адміністратора.
Отже, що таке КЕП?
Кваліфікований електронний підпис — аналог власноручного підпису. Будь-який документ, підписаний КЕП, рівнозначний паперовому з підписом від руки. У законі України «Про електронні довірчі послуги» зазначається, що КЕП — це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Використання КЕП для громадян, бізнесу, державних та місцевих органів влади, комунальних підприємств, установ та організацій забезпечує:
- юридичну силу електронних документів;
- конфіденційність інформації, яка унеможливлює доступ до неї будь-якої особи, що не володіє секретним ключем (додаткові можливості шифрування документів);
- удосконалення бізнес-процесів – ведення електронного документообігу, укладення договорів, оформлення платіжних документів, проведення численних комерційних операцій;
- доступ до Державних реєстрів та ресурсів;
- роботу з електронним документообігом, зокрема для обміну інформацією в системі електронної взаємодії органів виконавчої влади;
- підписання звітності в електронній системі казначейства;
- можливість здійснення закупівель через систему Prozorro;
- розвиток та впровадження нових механізмів цифрової взаємодії.
А головне - можливість отримувати адміністративні, інші публічні послуги в режимі онлайн без черг та без зайвих відвідувань установ через державний портал Дія, портал ЦНАПу «Віза», інші е-ресурси. А на сьогодні, через вебпортал Центру наші замовники вже можуть отримати онлайн 9 муніципальних послуг.
Тому кваліфікований електронний підпис – це ефективне рішення для всіх, хто хоче використовувати новітні технології та бути успішним.
Довідково: обладнання пункту придбано за кошти міського бюджету відповідно до «Програми інформатизації та цифровізації на 2017-2021 роки», затвердженої рішенням Криворізької міської ради від 28.02.2017 №1402 «Про затвердження Програми інформатизації та цифровізації на 2017–2021 роки» зі змінами.
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеДіджиталЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
28 травня 2021