Контакт-центр 1520
Створено: 2025-03-28 11:11:12Оновлено: 2025-03-28 11:23:46
З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня у заплановані дати відбулися 4 онлайн-прийоми за участі представників районних у місті рад:
Мешканців, які записалися на онлайн-прийоми, найбільше цікавили питання благоустрою територій районів:
- приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків;
- ліквідації стихійних сміттєзвалищ;
- відновлення благоустрою після ремонтних робіт на мережах тепло- та водопостачання;
- ремонт конструктивних елементів та виконання прибирання на дитячих та спортивних майданчиках;
- ліквідації осередків стихійної торгівлі;
- виконання озеленення територій районів;
- дотримання порядку розміщення рекламних конструкцій тощо.
Також мешканці підіймали й більш індивідуальні питання щодо:
- надання допомоги власникам квартир, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
- правовідносин співвласників в ОСББ та будинках, що обслуговують керуючі компанії.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 33 «виклики», за якими надані кваліфіковані роз’яснення та сформовано 2 заявки для більш детального вивчення питань.
28 березня 2025