Контакт-центр 1520
Створено: 2025-02-28 15:47:04Оновлено: 2025-02-28 15:51:48
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради й надалі проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
На цьому тижні у зазначені дати відбулися 3 заплановані онлайн-прийоми.
Від мешканців міста продовжують надходити питання щодо алгоритму роботи нової системи оцінювання повсякденного функціонування людини (колишня МСЕК). Також запитували про:
- порядок забезпечення медикаментами на безкоштовній основі;
- протезування зубів пільговим категоріям громадян;
- отримання направлення на стаціонарне лікування;
- укладення декларації з сімейним лікарем і отримання у нього послуг з діагностики та лікування;
- можливість проведення обстеження МРТ у комунальних лікарнях.
Мешканці Металургійного району отримали консультації щодо:
- відновлення пошкоджених вікон у під’їздах та виконання ремонту покрівель на будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
- проведення прибирання тротуарів по вул. Степана Тільги та вул. Вадима Гурова;
- асфальтування контейнерних майданчиків розташованих на території району тощо.
Мешканці, які записалися на онлайн-прийом, цікавилися щодо роботи комунального транспорту:
- можливості внесення нової (додаткової) зупинки в паспорти маршрутів автобусів;
- дотримання та корегування графіків руху тролейбусів та трамваїв.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 39 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення.
28 лютого 2025