Найбільш поширені запитання та алгоритм дій, які допоможуть згенерувати COVID-сертифікат про вакцинацію у додатку «Дія»
Створено: 2021-10-27 15:42:42Оновлено: 2021-10-27 15:45:51
За даними МОЗ України вже понад 1,8 млн. українців успішно користуються електронним документом, що підтверджує факт вакцинації від COVID-19 у додатку «Дія». Можна отримати і міжнародний, і внутрішній COVID-сертифікати. А відтак, їх власники можуть не лише зручно перетинати кордон, але й користуватися документом всередині країни. Але трапляються випадки, коли згенерувати сертифікат не виходить. Ось декілька найпоширеніших запитань та відповіді на них, які розробило МОЗ України.
- Якщо ви отримали статус «Не має даних про вас» після запиту на створення документа:
Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу.
Якщо і портал Дія відповів, що «Не має даних про вас», зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як:
- ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах.
- РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався – індивідуальний податковий номер — ІПН).
- УНЗР - це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
- Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
- Актуальний номер телефону, на якому можливо приймати і відсилати СМС.
Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.
Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь із профілем іншої людини.
- Якщо ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат:
Рекомендовано звернутися до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, які описані вище.
- Якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат:
Вам потрібно відновити Дія. Підпис. Для цього рекомендовано увійти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.
- Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли»:
Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія (https://diia.gov.ua/ ), увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.
- Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення»:
Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.
- Якщо ви отримали статус: «Номер партії вакцини помилковий»:
Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом - позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки.
Без такої̈ дії Ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.
- “На жаль, сталася помилка” :
Звертайтесь до технічної̈ підтримки порталу та додатку “Дія”
Довідково: Якщо у вас є інші запитання про це, звертайтеся в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 (або за формою - issue.covid19.gov.ua), а також через чат-бот Дії - вхід на порталі державних послуг та через мобільний застосунок «Дія».
Бажаємо вам здоров'я!
27 жовтня 2021