Про відстеження результативності дії регуляторного акту
Створено: 2018-09-27 10:47:21Оновлено: 2018-09-27 10:47:58
Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» інспекцією з благоустрою; департаментами адміністративних послуг; розвитку інфраструктури міста, управлінням розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради з 29.09.2018 в місячний термін здійснюються заходи з базового відстеження результативності дії рішення міської ради від 28.03.2018 №2566 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів» за показниками:
- Розмір надходжень до місцевих бюджетів;
- Кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта;
- Кількість виданих дозволів на порушення об’єктів благоустрою;
- Сума коштів та час, що витрачатимуться суб’єктом господарювання для виконання вимог регуляторного акта;
- Кількість приведених до належного стану об’єктів благоустрою після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт;
- Кількість звернень громадян;
- Кількість винесених приписів інспекцією з благоустрою виконкому Криворізької міської ради та виконкомами районних у місті рад на відновлення об’єктів благоустрою;
- Рівень поінформованості стосовно положень регуляторного акта.
Вищевказане рішення міської ради оприлюднено в міській комунальній газеті «Червоний гірник» від 29.03.2018 та розміщено на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету www.kr.gov.ua у підрозділі «Регуляторна політика» розділу «Законодавство України»Þ «Реєстр діючих регуляторних актів Криворізької міської ради, її виконкому».
Зауваження та пропозиції в письмовій формі приймаються з 29.09.2018 в місячний термін:
- інспекцією з благоустрою виконкому Криворізької міської ради (50101, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30, кабінет 303, Ставецька Юлія Василівна – начальник інспекції з благоустрою, тел. (0564) 92-00-44, [email protected];)
- департаментом адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради (50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, кабінети 150, 154, Романовська Наталія Іллівна – директор департаменту адміністративних послуг, тел. (0564) 74-02-10, 92-25-94, [email protected]);
- департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, кабінет 550, Карий Іван Олександрович – директор департаменту розвитку інфраструктури міста, тел. (0564) 92-19-10, [email protected]);
- управлінням розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, каб.510, тел.74-39-72, електронна адреса: [email protected]).
Додаткову інформацію із зазначених питань можна отримати в управлінні розвитку підприємництва виконкому міської ради (50101, м.Кривий Ріг, пл.Молодіжна, 1, каб. 513,тел. 74-70-63).
З графіком здійснення заходів з відстеження результативності регуляторних актів на 2018 рік; реєстром діючих регуляторних актів Криворізької міської ради та її виконкому; заходами щодо реалізації в місті державної регуляторної політики у 2018 році можна ознайомитися на офіційній сторінці Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет у підрозділі «Регуляторна політика» розділу «Законодавство» http://kr.gov.ua. З інформацією щодо перегляду місцевих регуляторних актів можна ознайомитися за посиланням https://kr.gov.ua/ua/news/pg/90718577546543_s/».
27 вересня 2018