ВІДПОВІДАЄМО НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520
Створено: 2021-05-27 16:41:40Оновлено: 2021-05-27 16:44:15
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
АПАРАТУ МІСЬКОЇ РАДИ І ВИКОНКОМУ
ОЛЕГ БІДНЯК
- Чи обов’язково суб’єкт господарювання повинен видати, без нагадування споживачем, розрахунковий документ?
Відповідно до ч.11.ст 8 Закону України «Про захист прав споживачів», під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.
Така норма передбачена і правилами торгівлі як продовольчими товарами, так і непродовольчими.
Якщо суб’єкт господарювання не видав покупцю розрахунковий документ, то у цьому випадку покупець повинен вимагати його видачу.
- Як діяти, якщо не видали фіскальний чек?
Невидача чека або видача підробленого чека під час продажу товарів чи наданні послуг – це одна з проблем, з якою зустрічаються споживачі.
Що робити, якщо вам не видали чек?
З огляду на досить часті випадки обману споживачів – видачі чека невстановленої форми або взагалі відмови у видачі фіскального чека Державна податкова служба України просить звертатися:
- за номером телефону: 0800 501 007 (напрямок «4»)
- або написати скаргу на адресу: [email protected]
Пам’ятайте: ваші права мають бути захищеними!
- Хто має право здійснювати перевірки у суб’єктів господарювання щодо додержання ними правил торгівлі та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів?
Перевірки суб’єктів господарювання сфери торгівлі і послуг здійснюють виключно органи виконавчої влади (органи державного нагляду контролю). Таким органом є Держпродспоживслужба України.
Виключно за Держпродспоживслужбою України (01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) і її територіальним органом - Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (49006, м. Дніпро, вул. Філософська, 39а) закріплено право здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання щодо додержання ними правил торгівлі та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів.
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА ІНСПЕКЦІЇ З БЛАГОУСТРОЮ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
АНДРІЙ ОНИЩЕНКО
- Про повноваження інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради
Від мешканців міста до Контакт-центру м. Кривий Ріг з питань, що відносяться до повноважень інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради з початку травня 2021 року надійшло 29 заявок.
Із них:
16 заявок (55% від загальної кількості) стосуються відновлення благоустрою після виконання суб’єктами господарювання ремонтних робіт;
13 заявки (45%) надійшли з питань незадовільного санітарного стану контейнерних майданчиків, утворення стихійних сміттєзвалищ, неякісного прибирання;
В ході опрацювання отриманих заявок працівниками інспекції здійснено перевірки з виїздом за вказаними адресами та направлено виконавцям робіт 16 приписів щодо відновлення благоустрою після виконання ремонтних робіт, 13 приписів щодо здійснення благоустрою та приведення території до належного санітарного стану, серед яких КП «Кривбасводоканал», АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі», ТОВ «Житлокомцентр», ТОВ «Житлосервіс-КР» ТОВ «Сітісервіс-КР», ТОВ «Весташляхбуд».
Питання знаходиться на контролі інспекції з благоустрою, по завершенню термінів виконання приписів буде здійснено перевірку.
27 травня 2021