Адміністратори Центру «Віза» прослухали вебінар «Складний клієнт. Ефективна комунікація»
Створено: 2020-04-27 15:09:24Оновлено: 2020-04-27 15:12:17
Формування ефективної комунікації з клієнтом — складне завдання. Особливо, якщо мова йде про роботу ЦНАП. Для реалізації такого завдання, ми - адміністратори Центру «Віза» постійно працюємо над розвитком своєї професійної компетенції, насамперед у сфері міжособистісного спілкування.
24 квітня адміністратори Центру «Віза» взяли участь у онлайн-вебінарі Мінцифри для працівників ЦНАП на тему: «Складний клієнт. Ефективна комунікація», який провів спікер Володимир Кіров, сертифікований тренер, психолог, співзасновник ГО «Антитренінг».
Мета тренінгу, вироблення практичних навичок та компетенцій у адміністраторів ЦНАП щодо ефективної комунікації, орієнтованості на потреби клієнтів, управління конфліктами та стресостікості.
Результатом проведеного заходу стало розуміння того, як:
- швидко розташувати до себе навіть самого «складного клієнта», як ефективно отримати необхідну інформацію;
- погасити конфлікти на початковій стадії, чому виникають конфлікти, переговори як спосіб вирішення конфлікту, етапи зародження і розвитку конфлікту;
- не піддатись стресу в період змін.
Навіть в умовах карантину ми працюємо та вдосконалюємося!
Ми любимо всіх наших клієнтів!
І вони у нас - прекрасні!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
27 квітня 2020