З початку 2018 року вже понад 50 тисяч криворіжців звернулися за муніципальними послугами
Створено: 2018-02-27 11:29:33Оновлено: 2018-02-27 11:31:12
Міська влада робить усе для того, щоб наблизити і зробити максимально доступними для людей муніципальні послуги
Представники міського Центру «Віза» привітали свого «ювілейного», 50-тисячного клієнта.
Олена Сальник, мешканка житломасиву Карнаватка Центрально-Міського району прийшла до Мобільного офісу, щоб оформити документи на отримання часткової компенсації оплати послуг тепло- та водопостачання. Вона стала п'ятдесятитисячним клієнтом «Єдиних вікон».
«Для мене несподівано стати ювілейним відвідувачем. Я приємно здивована тим, як тепер стало швидко і зручно, а головне, нікуди не потрібно їхати для отримання адмінпослуг. Від усіх жителів Карнаватки велика подяка міській владі за таку допомогу і підтримку», - сказала Олена Сальник.
Криворіжці вже звикли до зручних можливостей Мобільного офісу, завдяки якому вони можуть оформити прописку, виписку, документи на отримання субсидій, зареєструвати бізнес, оформити нерухомість, вирішувати земельні та інші питання, не виїжджаючи зі свого мікрорайону.
«Ми напрацювали алгоритм взаємодії відвідувачів з адміністраторами Мобільного офісу. Складений графік роботи, про який жителям ми повідомляємо заздалегідь. Також, ми попередньо погоджуємо, з якими фахівцями необхідна консультація. Райони співпрацюють з головами вуличних та квартальних комітетів, які повідомляють про приїзд Мобільного офісу і збирають заявки про необхідні послуги», - зазначила заступник директора департаменту адміністративних послуг Людмила Зеленська.
Жителі Карнаватки, до яких Мобільний офіс приїхав вдруге, попередньо просили, що їм потрібні фахівці соціального захисту - для оформлення документів на отримання за програмою мера Юрія Вілкула часткової компенсації оплати послуг тепло- та водопостачання.
Цього року послугами Мобільного офісу скористалося близько трьох тисяч містян. За завданням мера вирішується питання щодо придбання другого пересувного офісу-трансформера для муніципального центру «Віза».
«Таким чином, адміністративні послуги зможуть отримати ще більше жителів віддалених куточків нашого міста, які з різних причин не мають можливості приїхати до районних і міського офісів.
Місто робить все для того, щоб наблизити і зробити максимально доступними всі муніципальні послуги для людей. І ми бачимо конкретні результати. З початку року Криворізьким Центром муніципальних послуг «Віза» надано майже на третину більше послуг, ніж у 2017 році », - підсумувала І. Зеленська.
Довідково:
Кривий Ріг - перше місто в Україні, в якому розпочав роботу Мобільний офіс адміністративних послуг. Мобільний модуль-трансформер спеціально спроектований для Кривого Рогу. Для запису на приїзд фахівців можна звертатися як до Центру «Віза», так і до районного підрозділу або в терцентри. З графіком виїзду офісу можна ознайомитися на сайті kr.gov.ua, krogerc.info.ua.
27 лютого 2018