УВАГА! На публічне ознайомлення виноситься звіт про базове відстеження результативності дії регуляторного акта
Створено: 2022-01-27 10:57:33Оновлено: 2022-01-27 11:01:42
УВАГА! На публічне ознайомлення виноситься звіт про базове відстеження результативності дії регуляторного акта – рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою в м. Кривому Розі».
ЗВІТ
про базове відстеження результативності
проєкту регуляторного акта – рішення Криворізької міської ради
«Про затвердження Правил благоустрою в м. Кривому Розі»
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: проєкт рішення Криворізької міської ради «Про затвердження Правил благоустрою в м. Кривому Розі».
2. Виконавець заходів з відстеження: інспекція з благоустрою, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.
3. Цілі прийняття акта: приведення Правил благоустрою в Кривому Розі у відповідність до змін у чинному законодавстві.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 23.11.2021 до 23.12.2021.
5. Тип відстеження: базове.
6. Методи одержання результатів відстеження: аналіз показників за період базового відстеження:
Методами одержання показників результативності проєкту є статистичні дані про:
- розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;
- кількість суб'єктів господарювання та /або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;
- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаних з виконанням вимог акта: ознайомлення з вимогами регуляторного акта;
- рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;
- кількість складених адміністративних протоколів за порушення Правил благоустрою в м. Кривому Розі.
Інспекцією з благоустрою та департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради проведено аналіз показників на період базового відстеження:
- статистичних – фактичних та прогнозних надходжень до бюджету Криворізької міської територіальної громади (адміністративні протоколи) за 2021 та 2022 роки з прогнозної чисельності суб’єктів підприємницької діяльності за інформацією, розміщеною на офіційному вебпорталі міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр»;
- оціночних – витрат та часу на реалізацію регуляторного акта за результатами консультацій з міськими галузевими радами, підприємствами фахової спрямованості, представниками громадських організацій.
Рівень поінформованості є досить високим, оскільки мешканці користуються не тільки паперовими носіями Криворізької міської газети «Червоний гірник», але і її електронною версією (статистичні дані не обраховуються), офіційними сайтами Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, виконавчих комітетів районних у місті рад.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також спосіб одержання даних:
Оцінка стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія проєкта регуляторного акта, здійснена за результатами статистичних даних, які зазначених у попередньому пункті. Оціночні витрати зазначені в М-Тесті до аналізу регуляторного впливу проєкту регуляторного акта.
Ураховуючи те, що завдяки дії регуляторного акта поліпшиться стан благоустрою прилеглих територій міста до об’єктів благоустрою, у тому числі до об’єктів підприємницької діяльності, він позитивно вплине на продуктивність та конкурентоспроможність суб’єктів господарювання.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:
Визначення показників результативності регуляторного акта
Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:
№ п/п |
Показники результатив-ності |
Прогнозований показник |
2021 рік |
2022 рік |
2023 рік |
2024 рік |
2025 рік |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||
1 |
Розмір надхо-джень до держав-ного та місцевих бюджетів і дер-жавних цільових фондів, пов'яаних з дією акта |
Надходження до державного бю-джету та державних цільових фондів не передбачено. Розмір надходжень до бюджету Криворізь-кої міської терито-ріальної громади міста залежить від кількості адміні-стративних прото-колів |
29 400 грн |
35 000 грн |
35 000 грн |
39 000 грн |
43 000 грн |
||
2 |
Кількість су-б'єктів госпо-дарювання та /або фізичних осіб, на яких поширювати меться дія акта
|
Кількість не обмежена |
|
Кількість не обмежена |
|||||
3 |
Розмір коштів і час, що витра-чатимуться су-б'єктами господа-рювання та/або фізичними особа-ми, пов'язаними з виконанням вимог акта:ознайомлен-ня з вимогами ре-гуляторного акта |
5 хвилин (час, що витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет) х 6 000 грн (розмір мінімальної заробітної плати 01.01.2021) /9 960 (кількість робочих хвилин у місяць) = 3,01 грн |
3,01 грн |
3,26 грн |
Розмір часу буде постійним. Розмір коштів може змінюватися в залежності від змін розміру мінімальної заробітної плати. Розрахунки витрат наведено в додатках 1, 2 до аналізу регуляторного впливу проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою в м. Кривому Розі». |
||||
4 |
Рівень поінформо-ваності суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта |
Високий |
Високий |
Високий |
Високий |
Високий |
Високий |
||
5 |
Кількість скла-дених адміністра-тивних протоколів за порушення Правил благо-устрою в м. Кри-вому Розі |
76 |
80 |
90 |
90 |
100 |
110 |
Під час проведення базового відстеження (у ході обговорення проєкту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу) за змістом проєкту зауважень, пропозицій від виконкомів районних у місті рад до розробників не надходило. Отримано пропозиції від департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, Товариства з обмеженою відповідальністю «Екоспецтранс», Громадського об’єднання «Досить труїти Кривий Ріг», фізичних осіб-підприємців, громадян.
Крім цього, у ході експертування проєкту від Державної регуляторної служби отримано пропозиції щодо:
- виключення необхідності наявності дозволів в тексті проєкту Правил та визначення «Документ дозвільного характеру» (підпункт 1.11.10 пункту 1.11 розділу 1);
- приведення у відповідність пункту 8.4 розділу 8 проєкту Правил до вимог чинного законодавства з урахуванням вимог Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у частині виключення посилання на вимоги рішення міської ради;
- проведення розрахунку «прямих» витрат суб’єктів господарювання на виконання регулювання. При тому, що при підготовці М-Тесту до аналізу регуляторного впливу проєкту рішення консультації з громадськістю враховані (робочі зустрічі, консультації з підприємцями, засідання галузевих рад з питань діяльності готелів та надання індивідуальних послуг);
- визначення конкретних дат проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності дії регуляторного акта. При цьому, Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 не визначено конкретних дат. У аналізі регуляторного впливу проєкту регуляторного акта зазначено, що базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набуття ним чинності. Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через рік з дня набуття ним чинності, але не пізніше двох років з дня набуття чинності. Періодичні відстеження результативності регуляторного акта здійснюватимуться раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження його результативності;
- непроведення розрахунку витрат на адміністрування, хоча він відображений у таблиці 3 М-Тесту до аналізу регуляторного впливу проєкту регуляторного акта.
Також отримано листа від Південно-східного міжобласного територіального відділення антимонопольного комітету України від 24.12.2021 №5402/5265.
Усі пропозиції та зауваження, що надійшли до розробників проєкту регуляторного акта «Про затвердження Правил благоустрою в м. Кривому Розі» у ході громадських слухань, прийнято до опрацювання.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей.
За результатами базового відстеження, ураховуючи пропозиції Державної регуляторної служби України (лист від 05.01.2022 №35/0/20-22), результати обговорень під час проведення громадських слухань (03.12.2021), виникла необхідність унесення змін до проєкту регуляторного акта – рішення Криворізької міської ради «Про затвердження правил благоустрою в м. Кривому Розі» та винесення опрацьованого проєкта й аналізу його регуляторного впливу на обговорення.
27 січня 2022